Ce haine cumpără românii online

Românii se mută în online pentru shopping. În perioada ianuarie – octombrie 2017, media numărului de comenzi online plasate, pe lună, de un client, pe fashiondays.ro a crescut cu 9%, față de perioada similară din anul precedent.

La nivel regional, în primele zece luni ale anului, un client Fashion Days din România și Ungaria a plasat, în medie, 4 comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei țări în care este prezent Fashion Days, astfel: în România – 2,21, în Bulgaria – 2,06, iar în Ungaria – 2,29 de produse per comandă.

Aplicația de mobil este intens utilizată

Aplicațiile pentru dispozitivele mobile devin tot mai utilizate de clienți, care, în România, au plasat mai multe comenzi de pe mobil. Aplicația a fost intens utilizată pentru achiziții în toate cele trei țări, cea mai mare rată de utilizare fiind înregistrată tot în România – peste 50%, în perioada ianuarie – octombrie 2017.

„Clienții fideli, de exemplu, accesează aplicația de mobil Fashion Days, în medie, de 10 ori pe lună, fie pentru a se inspira în alegerea ținutelor, pentru a afla ultimele noutăți din magazinul online, fie pentru a plasa comenzi”, a declarat Robert Berza, general manager la Fashion Days.

Produsele pentru copii sunt foarte populare

Per total, mixul de produse cuprinse în comenzi devine tot mai echilibrat, de la an la an. În România, o comandă plasată pe fashiondays.ro a inclus, în medie, 53% produse pentru femei, 32% pentru bărbați, în timp ce 15% reprezintă obiecte pentru copii. Cea mai mare creștere a fost înregistrată de produsele pentru copii, a căror pondere a crescut cu peste 15%, în primele zece luni ale anului în curs, față de perioada similară din 2016.

Tendința este întâlnită la nivelul grupului, demonstrând beneficiile shopping-ului online pentru părinți, care găsesc pe Fashion Days produsele de care au nevoie pentru cei mici și reușesc, astfel, să economisească mai mult timp. În Bulgaria, ponderea produselor pentru copii în totalul achizițiilor a crescut cu peste 26%, iar în Ungaria cu aproape 22%.

În continuare, ca și în România, în Bulgaria și Ungaria, produsele pentru femei sunt cele mai comandate, reprezentând, procentual, 60%, respectiv 62% din totalul produselor cumpărate de pe Fashion Days în fiecare țară.

Cel mai popular produs în toamnă

Totodată, cel mai comandat produs de pe Fashion Days, în toate cele trei țări, în sezonul toamnă/iarnă, a fost un pulover tricotat din lână și cașmir, pentru femei, de la United Colors of Benetton. United Colors of Benetton este și brand-ul preferat de clienți, fiind urmat, în topul brandurilor de pe fashiondays.ro de Zee Lane, NEXT, Puma, Diesel, GUESS, Nike, Pepe Jeans London, Jack & Jones și Asics.

Cele mai multe comenzi au fost plasate de clienții din București, urmat de Cluj-Napoca, Constanța, Iași și Timiș. Sofia, capitala Bulgariei, se află pe locul al șaptelea într-un clasament al numărului de achiziții realizate la nivelul grupului Fashion Days, de la lansarea sezonului toamnă/iarnă 2017.



Citeste si