Cea mai mare curățătorie ecologică din Europa de Sud-Est e în România: investiție de jumătate de milion de euro

Compania românească Blue Lagoon Clean a inaugurat pe 26 aprilie, în România, cel mai mare centru din Sud-Estul Europei dedicat procesării 100% ecologice a hainelor. Investiția se ridică la 500.000 de euro.

La 5 ani de la înființare, Blue Lagoon Clean lansează pe piața locală cel mai mare, dar și cel mai performant centru din punct de vedere al tehnologiei 100% eco friendly din Europa de Sud-Est.  

Investiția în dezvoltarea acestui centru de procesare, ce este localizat în Pantelimon, județul Ilfov, depășește 500k euro și generează 30 de locuri de muncă noi, în prezent echipa fiind formată din 50 de persoane. Tehnologia folosită protejează atât mediul, cât și angajații și clienții. De asemenea, înregistrează rezultate excepționale în procesul de curățare, echipamentele de ultimă generație permițând prelucrarea în siguranță a tuturor tipurilor de țesături sau accesorii.

“Anul 2018 marchează un moment important pentru Blue Lagoon Clean, trecerea de la antreprenoriat la organizație, prin deschiderea celui mai mare punct de procesare ecologică a hainelor din SE Europei (capacitatea de procesare este de 5 tone/zilnic), cât și prin mărirea structurii de management și a echipei. Pe lângă curățătoria de haine, am deschis și cel mai performant centru de curățare a covoarelor din București, centru care are o capacitate de procesare de 1200 mp/zi. O altă linie de business deschisă în 2018 este producția de umerașe metalice, atât pentru consumul intern, cât și pentru comercializare”, spun Cristina Tarasevici și Vlad Elias, fondatorii Blue Lagoon Clean.

Echipamentele folosite pentru curățarea articolelor de îmbrăcăminte sunt furnizate de lideri în domeniu, cum ar fi Electrolux, cu vârful de lance Lagoon, pe parte de curățătorie ecologică de haine, sau Catinet pe parte de curățare profesională a covoarelor. Pe plan local, compania colaborează cu SDS Grup pentru importul echipamentelor și pentru partea de servisare.

Planurile pentru 2018 presupun atât consolidarea și creșterea calității serviciilor oferite clienților cu ajutorul tehnologiei proaspăt importate, cât și creșterea profesionalismului angajaților, prin cursurile de perfecționare la care participă. Astfel, compania Blue Lagoon Clean a pus bazele unui centru de formare profesională care oferă cursanților o calificare acreditată în domeniul curățătoriilor de haine.

În 2017, cifra de afaceri a fost de 2,2 milioane de lei, iar estimările pentru 2018 o situează la peste 4,5 milioane de lei. Ca evoluție a CA, aceasta aproape s-a dublat de la an la an datorită creșterii portofoliului de clienți, dar și pe fondul deschiderii de noi puncte de lucru.

Ca viziune pe termen lung, planul de extindere cuprinde deschiderea de puncte de lucru similare cu cel din Pantelimon, în fiecare sector din București, dezvoltarea serviciilor online și intensificarea campaniilor de marketing.



Citeste si