Cine sunt speakerii internaționali de la conferința-training GPeC SUMMIT 2022
Cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comerțului și marketing-ului online, pregătește o adevărată conferință-training. Anul acesta, evenimentul este axat mai mult decât oricând pe conținut practic, pe subiecte din zona de e-commerce și digital marketing, unelte necesare oricărui business. Pentru ediția din 2022, pe scenă sunt așteptați 7 speakeri internaționali.
Speakerii internaționali de la GPeC Summit vor prezenta culisele succesului în comerț și marketing online, cu accent pe partea practică, astfel încât participanții pot să învețe un mod de lucru și tips&tricks pe care le pot folosi pentru a crește propriul business sau pe cel al companiei la care lucrează.
Invitații de top care vor urca pe scena GPeC SUMMIT vor aborda subiecte de interes pentru cei care activează în E-Commerce și Digital Marketing: User Experience, Optimizarea Ratei de Conversie, Strategia de Digital Marketing, Psihologia Consumatorilor, Campaniile de PPC, Google Tag Manager, Google Analytics și User Research.
Cine sunt cei 7 speakeri internaționali?
Vitaly Friedman este consultant expert în User Experience, Co-Fondator și Creative Lead la Smashing Magazine – una dintre cele mai apreciate reviste online în rândul designer-ilor și dezvoltatorilor web. Este autor, co-autor și editor al tuturor cărților Smashing și organizatorul conferințelor Smashing.
Nathalie Nahai este expert în Psihologie, Tehnologie Persuasivă și Comportament Uman, Consultant pentru companii de top din Fortune 500, Speaker și Autor a două cărți bestseller internaționale: Webs of Influence: The Psychology Of Online Persuasion (tradusă în 7 limbi și considerată un adevărat manual de business) și Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience.
Els Aerts este expert în User Testing și Usability Evangelist, facilitând peste 3.500 de teste de Usability pentru clienți precum Orange, Daikin, Yoast sau Bridgestone. Ea ajută companiile să își înțeleagă mai bine clienții și să genereze experiențe online mai bune pentru aceștia și este unul dintre cei mai apreciați speakeri ai conferințe de profil precum CXL Live, CTA Conference, Conversion Hotel sau Digital Elite Camp.
Sam Tomlinson este expert în economie, finanțe, marketing și digital, fiind Managing Partner în cadrul fondului de investiții W Ventures, advisor pentru multiple startup-uri și profesor în cadrul facultăților Johns Hopkins Carey Business School, Georgetown University și Cabrini University. Sam este, de asemenea, EVP (Employee Value Proposition) în cadrul Warschawski – agenție de digital multipremiată în Statele Unite ale Americii, unde conduce echipele de Digital și Analytics.
Luke Carthy este consultant în E-Commerce cu o vastă experiență în Optimizarea Ratei de Conversie, SEO și Business Growth. Este considerat unul dintre cei mai buni speakeri ai conferințelor de profil din punct de vedere al utilității conținutului transmis, iar printre clienții cărora le-a oferit consultanță se numără eBay, Renault sau CAT.
Jon Quinton este Performance Marketing și Paid Media Specialist cu o experiență de peste 12 ani în Digital Marketing și fondator al agenției londoneze Overdrive Digital.
Robert Craven este Autor, Speaker și Business Growth Consultant în cadrul programului Google Partners, fiind expert în creșterea agențiilor digital din întreaga lume. Este autorul cărților Grow Your Digital Agency și Strategy Workbook, precum și Bright Marketing și Customer is King, ultima fiind prefațată de Sir Richard Branson.
Am ales speakerii acestei ediții dorindu-ne, mai mult decât oricând, să oferim participanților conținut util care să îi ajute în activitatea lor profesională. GPeC SUMMIT va fi o adevărată Conferință-Training pentru cei care lucrează în E-Commerce și Digital Marketing sau sunt preocupați de transformare digitală, iar speakerii care vor urca pe scenă sunt specialiști practicieni cu o experiență uriașă în domeniu”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Alături de cei 7 specialiști internaționali, numele sonore ale peisajului e-commerce autohton vor fi, de asemenea, prezente pe scena GPeC SUMMIT în 26 septembrie, la Teatrul Național București.