- 12 Iulie 2020
Cisco lansează un portofoliu de soluții pentru continuitatea operațională a companiilor
Conform celui de-al cincilea studiu PwC COVID-19 CFO Pulse Survey , persoanele în poziția de Chief Financial Officer se concentrează pe schimbarea măsurilor și cerințelor de securitate la locul de muncă (87%). În plus, aproximativ jumătate dintre CFO spun că organizațiile din care fac parte vor face din lucrul la distanță o opțiune permanentă pentru activitățile care permit acest lucru.
Ca răspuns la pandemie, multe organizații au ales soluții axate pe continuitatea activității, lucrând cu Cisco Customer Experience (CX) și partenerii Cisco pentru a asigura funcționarea și productivitatea afacerilor. În următoarea etapă de răspuns la pandemie și de pregătire pentru evenimente viitoare, CIO, specialiștii IT și de operațiuni vizează implementarea unui mediu IT care se va adapta și va învăța din lecțiile ultimelor luni. Majoritatea CFO (72%) care au răspuns la sondajul PwC spun că se așteaptă la o mai mare reziliență și agilitate ca urmare a experienței pandemice, iar 49% consideră că investițiile în tehnologie realizate în această perioadă le vor poziționa mai bine organizațiile pe termen lung.
„În ultimele luni, am observat perturbări majore în multe industrii și organizații într-un ritm mai accelerat ca niciodată. Companiile care își elaborau strategia digitală într-o perioadă de unu până la trei ani au fost nevoite să-și adapteze inițiativele efectiv peste noapte”, a spus Chuck Robbins, președinte și CEO Cisco. „Noul portofoliu Cisco de soluții pentru continuitatea afacerii va ajuta clienții să își reevalueze strategiile de afaceri și să implementeze soluții mai rapid și mai ușor decât până acum.”
Portofoliul pentru continuitatea afacerii a fost dezvoltat pe baza experienței Cisco din timpul pandemiei COVID-19 și a suportului oferit pentru mii de clienți și include soluții pentru diferite industrii, dar și pentru domenii precum sănătate și educație, modele de consum mai simple și servicii pentru a accelera impactul pentru clienți.
Ce include noul portofoliu de soluții de la Cisco:Soluții pentru diferite industrii
Operațiunile organizațiilor care activează în domeniul sănătății și educației au fost perturbate semnificativ în timpul acestei pandemii. Cu ajutorul Cisco, în câteva zile, multe dintre ele au fost reușit să activeze învățarea la distanță sau să treacă rapid la administrare virtuală și consultații medicale la distanță. Noile soluții pentru aceste industrii includ:
- Învățare la distanță – tehnologii de colaborare sigure și expertiză care îi ajută pe cei 1,2 miliarde de copii și tineri care învață în prezent în afara mediului lor obișnuit, să rămână conectați și să-și continue studiile. Această soluție este folosită de organizații precum Babson College din Boston, Massachusetts.
- Spitale de campanie conectate – un kit de infrastructură IT, care poate fi configurat și pus în funcțiune în 5 zile sau mai puțin, pentru a veni în sprijinul spitalelor care sunt suprasolicitate sau pentru a pune la dispoziție un spațiu provizoriu. Soluția include tehnologii de rețea wireless pentru a accesa date, voce și video, securitate integrată de rețea și asistență la implementare. Această soluție a fost dezvoltată pe baza experienței Cisco și a partenerilor noștri ca urmare a suportului oferit spitalelor de campanie, precum spitalul de campanie NHS Nightingale din Marea Britanie și cel de la Universitatea din Maryland Medical System din S.U.A.
„Relația de încredere dintre Babson College și Cisco – prin utilizarea echipamentelor sale de rețea, precum și a platformelor sale sigure și fiabile Webex și Teams – ne-a permis să mutăm rapid în online toate cele 650 de cursuri,” a spus dr. Phil Knutel, vicepreședinte și CIO Colegiul Babson.
Soluții sigure pentru personalul care lucrează de la distanță
Clienții au apelat la Cisco în timpul pandemiei pentru a menține productivitatea angajaților cu soluții sigure și scalabile. Acestea sunt acum disponibile ca soluții preconfigurate pentru organizațiile care descoperă ce îmbunătățiri mai sunt necesare față de abordarea lor inițială, inclusiv:
- Call center de la distanță – tehnologii și servicii de implementare care permit agenților dintr-un call center să lucreze de acasă folosind soluții în cloud sau care oferă acces sigur de la distanță la tehnologiile deja existente on-premise.
- Acces de la distanță flexibil – expertiză și tehnologii care permit angajaților să acceseze rețeaua, terminalele de colaborare și aplicațiile de business. Portofoliul oferă o varietate de produse și servicii pentru a răspunde nevoilor clienților, inclusiv celor care optează pentru soluții hardware, software sau BYOD (Bring Your Own Device).
- Securitate pentru angajații care lucrează de la distanță – permite securizarea adecvată a accesului la distanță cu instrumente pentru analizarea capacității VPN actuale, stabilirea unui plan de implementare cu tehnologia Cisco Security și planificarea, proiectarea și configurarea unei rețele VPN pentru gestionarea sigură a accesului angajaților de la distanță.
Soluții sigure la locul de muncă
Organizațiile își continuă călătoria către noua normalitate și caută modalități de „revenire la birou” în siguranță, dar și de a crea noi modele de afaceri și de lucru, care să susțină măsurile de siguranță pentru angajați și clienți. Cisco sprijină această tranziție cu soluții precum:
- Conectivitate pentru biroul de la distanță – extinderea rețelei la locații adiacente și îndepărtate care răspund cerințelor utilizatorilor pentru o lățime de bandă mai mare, conectivitate mai rapidă și securitate mai mare. Serviciile și tehnologiile ajută clienții să proiecteze, să construiască și să opereze o soluție wireless LAN, care le oferă utilizatorilor acces securizat la aplicațiile de business și o experiență wireless sigură și fiabilă.
- Monitorizarea densității sociale și informații de ansamblu – expertiză și tehnologii în sprijinul distanțării sociale la locul de muncă. Concepută pe baza DNA Spaces de la Cisco și datorită valorificării infrastructurii wireless, această soluție va oferi informații comportamentale din toate locațiile, permițând organizațiilor să ia decizii pentru a susține siguranța la locul de muncă. Soluția e disponibilă din luna iulie.