Clienții Telekom și-au plătit facturile online: creștere mare pentru MyAccount

Telekom Romania a înregistrat o creștere cu 77% a numărului de instalări ale aplicației de management al contului MyAccount Telekom în al doilea trimestru al acestui an, față de T1 2020.

Clienții Telekom au descărcat aplicația mobilă, atât pe dispozitive mobile cu sistem de operate Android, cât și pe iOS, pentru a-și gestiona online serviciile de telecomunicații.

Acest rezultat se datorează tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19, dar și implementării de noi funcționalități în cadrul aplicației MyAccount Telekom, precum și multiplelor campanii de educare desfășurate de companie, prin care clienții au fost încurajați să opteze pentru gestionarea online a serviciilor, în siguranță, din propria locuință. Procesul de activare a unui cont este facil. Cu doar 7 click-uri aceștia își creează un cont personalizat, în care își pot vizualiza facturile și serviciile, pot modifica limitele contului sau pot plăti factura.

Ca urmare a demersurilor de educare, utilizatorii serviciilor Telekom Romania au înțeles că operațiunile online se desfășoară în condiții de siguranță și rapiditate. Astel, în cadrul aplicației:

  • numărul plăților electronice s-a dublat în al doilea trimestru al anului 2020 comparativ cu T2 2019;
  • numărul de utilizatori activi a crescut de 2,5 ori;
  • numărul de conturi nou create s-a dublat, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

În același timp, aplicația se bucură de aprecierea utilizatorilor și în Google Play și App Store. MyAccount Telekom are cel mai mare rating (4,7 din maximum 5) în rândul aplicațiilor mobile de utilitate similară. Mai mult de 80% dintre aceștia au acordat recenzii de 5 stele în al doilea trimestru al acestui an, apreciind funcționalitățile noi, dintre care amânarea și confirmarea plății.

„Procesul de digitalizare și simplificare, pe care l-am început în urmă cu aproape 3 ani la nivel de companie, este mai relevant ca niciodată în contextul pandemiei Covid-19. Sănătatea clienților noștri, siguranța și calitatea operațiunilor realizate online au reprezentat priorități pentru noi în această perioadă dificilă, astfel am ajustat și simplificat modul de interacțiune cu produsele și serviciile pe care le oferim. Am adus noi funcționalități aplicației mobile MyAccount și am încurajat și educat clienții să utilizeze cu prioritate mijloacele digitale de gestionare a serviciilor. Utilizarea aplicației MyAccount de către un număr tot mai mare de clienți, precum și aprecierile primite în magazinele de aplicații ne demonstrează că avem strategia corectă pentru digitalizarea și simplificarea procesului de interacțiune cu produsele și serviciile Telekom. Vom continua să aducem noi îmbunătățiri aplicației, atât ca parte a acestei strategii, dar și în baza sugestiilor și reacțiilor, pe care le apreciem și le luăm în considerare de fiecare dată când creionăm o nouă funcționalitate”, a declarat Gabriel TRĂISTARU, Director Divizia Digitalizare, Telekom Romania.

Folosind MyAccount, clienții Telekom Romania se pot bucura de toate serviciile într-un singur loc, precum: reînnoirea planului de servicii, activarea și plata facturii electronice, activarea și dezactivarea roamingului sau al extraopțiunilor, restricționarea numărului de telefon, în cazul pierderii telefonului, recuperarea codului PUK, rezolvarea eventualelor deranjamente și preluarea sesizărilor.

Aplicația mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă pentru orice client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play și App Store.



Citeste si