Coronavirus | Soluții sigure de lucru acasă, oferite gratuit de MobileIron

MobileIron, lider mondial în topul producătorilor de soluții ce permit gestionarea în siguranță a dispozitivelor mobile (Unified Endpoint Management), a anunțat că va oferi gratuit produsele MobileIron, prin intermediul certSIGN (Gold Partner), pe întreaga perioadă a lunii aprilie.

În acest fel se asigură tot suportul pentru companiile private din România, care au implementat deja sau iși doresc să implementeze sistemul de lucru de acasă. Acest fapt vine ca parte a unui demers mai amplu de a ajuta mediul de business, pe durata COVID-19.

certSIGN sprijină această inițiativă și se implică în mod direct, prin asigurarea implementării gratuite a licențelor furnizate de partenerul MobileIron, pentru companiile ce se înscriu în luna aprilie, la acest proiect.

Trăim vremuri în care tehnologia ii permite oricărui business, fie că vorbim de o companie mare sau de un start-up, să-și desfășoare activitatea la distanță, într-un cadru perfect legal și sigur. Mobilitatea este cuvântul cheie. 

Soluția MobileIron acoperă toate sistemele de operare (Android, IOS, Windows 10 și macOS), aspect ce facilitează activitățile de tip “remote”, respectiv implementarea unui program de “work from home”.

Apare însă inevitabila întrebare: trebuie utilizate doar dispozitivele companiei sau pot deveni la fel de sigure și dispozitivele de acasă (BYOD – smartphone-uri, tablete și stațiile de lucru)? Răspunsul este simplu: soluția MobileIron se poate implementa pe dispozitivul deținut de angajat, fie că este vorba de un telefon mobil, de o tabletă sau de un PC (desktop/laptop).

Pachetul propus are multiple beneficii:

  • Înregistrarea dispozitivelor care rulează cu Android, IOS, Windows 10 și macOS
  • Furnizarea de aplicații sigure de productivitate și e-mail 
  • Securitate pentru aplicațiile VPN și de conectare la rețeaua internă, dar și în Cloud
  • Asistență remote pentru rezolvarea rapidă a problemelor ce pot să apară, prin instrumente de depanare la distanță 
  • Configurarea instrumentelor de securitate , cum ar fi solicitarea de parole și criptarea hard disk-ului, pe toate dispozitivele
  • Punerea în funcțiune a aplicațiilor video, de colaborare și comunicare
  • Separarea datelor comerciale de cele personale, pentru a se păstra confidențialitatea utilizatorului, în timp ce documentele și datele companiei sunt protejate
  • Opțiunea de a șterge selectiv dispozitivele end-to-end

În perioada următoare, cei interesați de o colaborare pe termen lung, pot obține oferte de prelungire personalizate, atât pentru serviciile de suport, cât și de licențiere. – click  AICI.



Citeste si