Cum a influențat pandemia achiziția de mobilier în România

În perioada 15 martie – 15 mai, 95% dintre proiectele noi operate de Workspace Studio în zona amenajării de birouri B2B au stagnat în contextul restricțiilor sociale impuse, dar și a noii realități de pe piața muncii. În contrast, compania a înregistrat o creștere a cererii de mobilier ergonomic pentru acasă, iar pe anumite produse vânzările s-au dublat.

„Interesul activ pentru amenajarea biroului de acasa a dus însă această zonă de vânzări pe un trend puternic ascendent. Scaunele și birourile electrice Herman Miller asigură confort și ergonomie, deci condiții optime pentru productivitate și au fost foarte căutate, vânzările fiind peste 200%” -declară Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.

În acest context Workspace Studio s-a orientat către creșterea portofoliului de produse destinate zonei de retail: scaune și fotolii, canapele, mese și birouri adaptate ca design zonei de locuit.

Astfel, începând cu luna iunie, compania a inclus în portofoliu piese de mobilier emblematice semnate Hay, companie daneză centrată pe un design actual, axat pe confort și funcționalitate îmbinate în linii contemporane.

Astfel, în portofoliul companiei specializate în soluții de fitout și mobilier de birou orientat către design ergonomic au intrat luna aceasta peste 200 de produse Hay. Până la finalul anului, estimările arată că segmentul rezidențial ar putea reprezenta 10% din cifra de afaceri Workspace Studio.

Până la finalul anului, vânzările pe segmentul rezidențial vor continua să crească într-un ritm constant, până la aproximativ 10 % din cifra de afaceri. Dinamica pozitivă ar putea fi influențată inclusiv de companii, în special cele care în mod tradițional sunt preocupate de starea de bine a angajaților lor, care au acordat sau vor acorda stimulente financiare pentru a asigura un spațiu de lucru confortabil angajaților care continuă să lucreze de acasă. 

Workspace Studio este o companie specializată în solutii de fitout și mobilier de birou orientat către design ergonomic human–centric și partener unic acreditat al Herman Miller în Romania. 

În 2019, afacerile Workspace Studio au fost de 10.7 milioane euro, duble față de 2018, iar pentru 2020 ținta era depășirea pragului de 12 milioane de euro. În contextul actual Workspace Studio estimează că stagnarea din trimestrele 2 și 3 va afecta semnificativ dinamica. Chiar dacă ultimul trimestru al anului ar putea înregistra o revenire, aceasta va fi destul de lentă, fiind necesară aplicarea unei corecții de 30-50% asupra estimării inițiale în privința cifrei de afaceri totale pentru acest an.





Citeste si