- 1 Martie 2023
Cum poate divizia de e-commerce să dubleze veniturile unei companii
Potrivit companiei, divizia de eCommerce și-a extins anul trecut portofoliul de clienți cu 50%, pentru care a oferit soluții de dezvoltare si migrare către platforme de eCommerce competitive, precum Adobe Commerce (Magento) sau VTEX, dar și dezvoltare de soluții eCommerce personalizate pentru clienții cu fluxuri de business cu grad ridicat de complexitate.
Portofoliul companiei Zitec cuprinde nume importante din industrii diverse, precum Brico Dépôt, Agrii România, Flanco, Leroy Merlin, sau STMicroelectronics.
Pe parcursul anului 2022, eforturile echipei de eCommerce s-au concentrat pe îmbunătățirea experiențelor de cumpărare ale utilizatorilor finali, dar și pe soluții de creștere a performanței operaționale, fie că vorbim de integrări cu diverse aplicații sau dezvoltare de module pentru colectarea și analizarea datelor.
Numărul în creștere de clienți și proiecte a fost susținut și de o dublare a membrilor echipei, iar procesul de recrutare continuă și anul acesta, posturile disponibile în prezent vizând roluri precum Magento developer, VTEX developer, Digital Products Analyst, sau Project Manager.
”Piața de retail online este mai competitivă ca niciodată, iar atragerea atenției consumatorilor printr-o comunicare personalizată și apoi livrarea unei experiențe cât mai interactive pe parcursul întregului proces de cumpărare sunt în continuare principalele provocări în rândul retailerilor.
Astfel, o platformă care poate susține optimizarea proceselor, colectarea de informații valoroase despre tipologia de consum a clienților, dar care poate permite și implementarea celor mai noi trenduri în eCommerce - de exemplu live shopping, soluții de BNPL (Buy Now Pay Later) sau afișarea de produse recomandate pe baza unor algoritmi de machine learning - oferă, cu siguranță, cele mai bune premise pentru creșterea business-ului în mediul online.”, a declarat Alexandru Dobre, eCommerce Director, Zitec.
Pentru anul în curs, obiectivele de business pe care divizia și le propune vizează creșterea veniturilor cu 40% și o extindere accentuată a proiectelor de tip B2B, B2C și Marketplace, atât în România, cât și în internațional.