Cursul gratuit pentru echipe mai eficiente de la distanță-n pandemie

Munca nu se oprește, dar tehnicile de lucru trebuie reinventate. Nevoia principală a companiilor în contextul muncii de la distanță pe termen mediu este adaptarea modului de lucru și reinventarea tehnicilor de stimulare a creativității și a productivității. Cu acest scop a fost creat un curs pentru echipe eficiente, adaptat cerințelor momentului și tehnologiilor de top disponibile: Corporate Lightning Decision Jam.

Cursul este gratuit și va fi ținut pentru 7 echipe formate din maximum 10 membri. Înscrierile se pot face completând online un formular, până la finalul lunii noiembrie, pe această pagină. Workshop-ul este creat și ținut de UXProject, agenție de top în training de User Experience și Product Design.

Cui se adresează workshopul Corporate Lightning Decision Jam?
  • Echipelor de Produs care sunt forțate să prioritizeze sau să găsească alte soluții pentru clienți.
  • Echipelor de HR care trebuie să reacționeze la provocările de formare și de recrutare în mediul digital.
  • Echipelor de Marketing care trebuie să-și alinieze strategia de comunicare.
  • Echipelor de Vânzări care caută noi tactici pentru abordarea clienților.
  • Antreprenorilor care trebuie să reacționeze rapid și să își concentreze energia și resursele acolo unde este cel mai important. 

Corporate Lightning Decision Jam combină unele dintre cele mai spectaculoase metodologii de inovare precum Design Sprints (Google), Design Thinking (IDEO/Stamford), Gamestorming & Agile - adaptate și optimizate pentru provocările muncii la distanță.

Corporate Lightning Decision Jam înseamnă 2 ore de facilitare online intensivă pentru:
  • Identificarea și prioritizarea problemelor
  • Ideație individuală
  • Prioritizarea soluțiilor
  • Planning pentru acțiunile următoare.

În funcție de obiective, se vor folosi cele mai utile platforme, instrumente și funcții pentru co-creere și colaborare: Miro / Zoom / Slack. În plus, se pot solicita oferte personalizate, cu module adaptate nevoilor organizației sau chiar un program complex de training.

Workshopul este dezvoltat de UXProject, o agenție de User Experience și Service Design fondată de Andrei Mihai, cu o experiență de 13 ani în piață, având clienți companii de top din mai multe domenii de activitate, printre care: Orange, NN, Honda, E.On sau Carrefour. De asemenea, a ținut traininguri cu profesioniști pe care i-a ajutat să creeze produse inovatoare, viabile și durabile. În contextul pandemiei, a fost unul dintre specialiștii care au dat consultanță gratuită antreprenorilor care au accesat platforma MarketingForGood.



Citeste si