- 19 Aprilie 2021
Digitalizarea afacerii: one stop shop pentru toate nevoile tale IT&C și software
Citește și apoi obține de aici Pachetul „Digitalizarea Afacerii Tale”.
Înainte ca angajații să fie obligați să lucreze de acasă, aceștia aveau toate lucrurile de care aveau nevoie la birou: PC, laptop, imprimantă sau programe software. Odată cu work from home, unii au fost nevoiți să lucreze de pe dispozitive personale, alții au luat ce s-a putut de la birou acasă.
Cum muncim acum și cum o vom face în viitorUnele persoane s-au văzut nevoite să-și schimbe mobilierul, felul în care este amenajată casa pentru a fi gata pentru call-uri pe Zoom, pentru a putea fi productivi. Provocările pentru companii au fost în a asigura necesarul pentru muncă și a asigura comunicarea eficientă și securitatea de calitate. Poate nu foloseau un VPN, poate aveau un laptop slab performant sau poate foloseau un program software fără licență expus la riscuri.
Raportul Microsoft Work Trend Index 2021 indică faptul că timpul petrecut în cadrul întâlnirilor s-a dublat, la nivel global, iar în luna februarie a acestui an au fost trimise cu peste 40 de miliarde de e-mailuri mai mult față de aceeași lună a anului precedent. În același timp, oamenii au spus că s-au simțit mai confortabili la locul de muncă de când lucrează de acasă. Potrivit aceluiași studiu, 73% dintre angajații chestionați își doresc să aibă în continuare acces la opțiuni flexibile de lucru de la distanță.
Deci este clar că modul hibrid de muncă va continua și în următorii ani. Totodată, numărul breșelor de securitate a crescut în această perioadă deoarece angajații nu au mai lucrat de la birouri și din cauza securității cibernetice deficitare. De exemplu, cercetătorii Bitdefender au constatat că numărul atacurilor cu amenințări informatice de tip ransomware, care blochează accesul la datele oamenilor și apoi solicită recompensă, a urcat de aproape șase ori de la începutul pandemiei.
De ce ai nevoie pentru un sistem de muncă hibridDacă ai un IMM este puțin probabil să ai un departament IT complex care să știe exact de ce are nevoie echipa ta. Mastercard lansează „Pachetul pentru Digitalizarea afacerii”, o suită de soluții pentru accelerarea transformării digitale dedicată antreprenorilor și întreprinderilor mici și mijlocii din România ce își realizează operațiunile financiare prin cardurile Mastercard Business emise în România.
Setul debutează cu o serie de oferte relevante, create împreună cu Connections Consulting, certSign și SanoPass, urmând să fie extins cu noi beneficii pe toată durata anului 2021. Despre utilitatea semnăturii digitale am scris aici, iar acum vorbim despre Digital Workplace și felul în care ai putea să asiguri echipamente hardware și software pentru business-ul tău fără să-ți bați capul.
Începând cu 15 martie, posesorii de carduri Mastercard Business emise în România beneficiază de 6 luni de asistență gratuită la achiziționarea pachetului Digital Workplace pentru o perioadă de 12 luni. Soluția oferită de Connections Consulting constă în hardware, software și suport.
Recent, la începutul acestui an, Connections Consult a lansat serviciul Digital Workplace, adică un serviciu prin care companiile pot avea acces la echipamente IT&C, produse software și suport de specialitate.
Connections este o companie activă pe piața de digital transformation din România și cu prezență în Bulgaria, Serbia, Germania, Franța, Austria, Olanda, SUA, Arabia Saudită și Taiwan.
Practic, firmele își pot centraliza trei nevoi într-un singur serviciu: achiziția de echipamente (laptop-uri, sisteme desktop sau All in One și rețelistică), cu cea de licențe software (Windows, Office, Teams) și cu cea de suport IT (remote și on-site). Un singur furnizor și fără plăți în avans.
Cum spuneam, unele companii au început să-și aducă angajații la birouri, alții aleg modelul de lucru hibrid, în timp ce alte firme au trecut definitiv la work from home.
Digital Workplace este disponibil pentru toate aceste companii.
”Achiziționând acest serviciu, o companie beneficiază atât de o reducere directă a cheltuielilor cu până la 30%, prin reducerea costurilor cu departamentul propriu de IT, precum și indirect, printr-o gestionare mult mai ușoară a contractului, având în vedere că va avea un singur furnizor de servicii, nu trei.” declara Vlad Sgindar, Managing Partner Connections Consult.
Digital Workplace powered by Connections se adresează îndeosebi companiilor mici și mijlocii, cu cel puțin 20 de angajați, și este disponibil în mai multe variante, astfel încât să răspundă nevoilor tuturor potențialilor clienți. Echipele de suport sunt formate din personal certificat, cu o experiență de cel puțin cinci ani în domeniul IT&C.
„Un alt avantaj este reprezentat de flexibilitatea serviciului, clientul având posibilitatea de a face upgrade-uri fie pentru toți utilizatorii, fie doar pentru o parte dintre aceștia, în funcție de necesități. Comunicarea între echipe va fi mai simplă, iar costurile operaționale interne vor scădea. Clienții noștri se vor putea concentra asupra activităților care contează, de problemele ce țin de IT ne vom ocupa noi”, a adăugat Vlad Sgindar.
Altfel, Connections oferă servicii de software development, RPA, Digital Business Process Management sau IT Infrastructure Ops.
Connections, partener UiPath Gold, a implementat procese de automatizare robotizată în industrii variate, de la companii din FMCG/CPG și banking până la firme de contabilitate, companii de BPO, companii de servicii medicale și retail.
Procesele robotizate au vizat departamente operaționale, unde au fost automatizate fluxuri legate de raportări lunare, managementul concediilor, introducerea de facturi în softuri de contabilitate, înrolarea noilor angajați, dar și procese de back-office din industria bancară (instituire și ridicare popriri, management deconturi, gestiune plăți – procure-to-pay, etc).
Pachetul pentru Digitalizarea AfaceriiMastercard susține antreprenorii din România prin „Pachetul pentru Digitalizarea afacerii”, o suită de soluții pentru accelerarea transformării digitale dedicată antreprenorilor și întreprinderilor mici și mijlocii din România ce își realizează operațiunile financiare prin cardurile Mastercard Business emise în România.
„Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii” aduce împreună o serie de parteneri care se adresează segmentul de clienți IMM și care au construit pentru aceștia soluții personalizate, disponibile în baza parteneriatului cu Mastercard, care vin la pachet cu discounturi de preț atunci cand sunt achiziționate cu un card Mastercard Business.
Setul a debutat cu o serie de oferte relevante, create împreună cu Connections Consulting, certSign și SanoPass, urmând să fie extins cu noi beneficii pe toată durata anului 2021.
Începând cu 15 martie, posesorii de carduri Mastercard Business emise în România beneficiază de 6 luni de asistență gratuită la achiziționarea pachetului Digital Workplace pentru o perioadă de 12 luni.
Soluția oferită de Connections Consulting constă în hardware, software și suport, precum și până la 30% aplicat la cele mai des utilizate servicii de încredere eIDAS oferite de certSIGN, alături de consultanță gratuită, de 2 ore, 4 ore și, respectiv, 6 ore, în funcție de tipul de pachet achiziționat.