- 17 Martie 2021
Digitalizarea florilor e trend: câte buchete a livrat foodpanda de 1-8 martie
Totodată, compania a înregistrat o creștere semnificativă a comenzilor și pe segmentul de produse de beauty, foarte solicitate în această perioadă. Astfel, în intervalul 14 februarie - 8 martie (între Ziua Îndrăgostiților și Ziua Internațională a Femeii), numărul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori.
Valoarea medie a unei comenzi specifice pentru această perioadă, care a inclus produse de cosmetică sau flori, a fost de 110 lei. Cea mai mare comandă a fost înregistrată în Cluj-Napoca, în valoare de 690 lei și a constat în mai multe buchete de crini și de lalele colorate.
„Pentru o săptămână, putem spune că foodpanda s-a transformat în flowerpanda, numărul comenzilor de flori având o creștere extraordinară. Am pregătit oferte pentru toate preferințele cu ocazia primelor sărbători ale primăverii, foarte populare în cultura românească, iar tot mai mulți clienți, în special bărbați, au văzut în foodpanda soluția <<salvatoare>> pentru a comanda rapid buchete de flori menite să aducă un zâmbet în plus persoanelor dragi din viața lor. În același timp, ne bucurăm că putem sprijini activitatea florăriilor și a altor retaileri de profil, în special într-o perioadă ca aceasta când oamenii evită pe cât posibil deplasările”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Potrivit reprezentanților companiei, în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în intervalul 14 februarie - 8 martie, s-au aflat: Cluj-Napoca, București, urmate de Brăila, Constanța și Botoșani.
În ultimul an, foodpanda a listat pe platformă peste 1200 de magazine din toată țara în categoria Shops / Magazine din aplicație, de la lanțuri cunoscute de hipermarketuri până la magazine de proximitate, farmacii, florării, librării, crame de vin sau producători locali.