- 30 Noiembrie 2017
eMAG Black Friday 2017: Cum au decurs lucrurile în Ungaria și Bulgaria
Clienții eMAG au comandat aproximativ 500.000 de produse în valoare totală de peste 162 milioane de lei. Similar tendinței din România, clienții au preferat să facă preponderent mobile shopping și au făcut comenzi cu valoare mai mare decât în anii precedenți. Peste 93.000 de produse au fost selectate din oferta partenerilor eMAG Markerplace.
„eMAG a ajuns cel mai mare business de comerț online în Ungaria. Conform datelor SimilarWeb visits report eMAG.hu este playerul online numărul 1 în ultimele 6 luni. Suntem destinația favorită de cumpărături online din Ungaria și cu rezultatele bune din Black Friday poziția noastră se va întări”, a declarat Cătălin Diț, Country Manager eMAG Ungaria.
Ediția aceasta de Black Friday a scos în evidență impactul mobilului în comerțul online. Cu ajutorul smartphone-ului, oamenii își folosesc mai eficient timpul și nu așteaptă să ajungă la PC pentru a face cumpărături.
„Principala tendință din Bulgaria de anul acesta este mobile shopping-ul. Clienții sunt mai informați și folosesc preponderent smartphone-ul pentru a accesa și cumpăra produse online. Este pentru prima dată când vizitele de pe dispozitivele mobile au depășit procentul de 60% din traficul de Black Friday pe site-ul eMAG.bg”, a declarat Stefana Zdravkovа, Country Manager eMAG.bg.
„Trendul general în toate țările este reprezentat de mobile shopping: aproape 60% dintre clienți au accesat oferta eMAG de pe mobil sau din aplicația eMAG pentru a-și alege produsele dorite. Credem că numărul celor care fac cumpărături de pe mobil va crește în următorii ani pentru că este simplu, la îndemână și mai ales, salvează timp și bani,” a adăugat Cătălin Diț, Country Manager eMAG Ungaria.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 16 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant.