eMAG Black Friday 2024 - planuri, reduceri și investiții făcute anul acesta. eMAG vrea să treacă de 800 de milioane de lei în vânzări

eMAG va organiza Black Friday pe 8 noiembrie anul acesta, iar compania a anunțat ultimele investiții făcute, trendurile momentului, dar și primele produse care vor fi cu discount vineri.
Black Friday 2024 - mai sunt interesați românii de asta?

Ziua de Black Friday a crescut de 100 de ori în 14 ani pentru eMAG. Dacă în România evenimentul are loc pe 8 noiembrie, în Bulgaria și Ungaria va avea loc în următoarea săptămână, pe 15 noiembrie. 

O treime din oameni vor să cumpere de Black Friday pentru că fac o afaere bună, iar un sfert pentru a face un cadou. De asemenea, 6 din 10 utilizatori știu de dinainte ce vor să cumpere de Black Friday. 

58,2% din oameni planifică să cumpere produse de Black Friday. Românii doresc să cumpere televizoare, electrocasnice mici, haine, telefoane mobile și mașini de spălat. Cu toate acestea, cosmeticele cresc la nivel de interes, precum și zona de Home&Deco. 

Black Friday 2024 la eMAG pe 8 noiembrie

1,5 milioane de produse vor avea cel mai mic preț din an, conform reprezentanților eMAG. De Black Friday, de asemenea, cei care se abonează la sistemul Genius au o ofertă specială la 69 de lei pentru un an, la care se adaugă 150 de lei în vouchere. 

Rețeaua eMAG are 6.400 de lockere pentru livrare, cu 80% mai multe față de anul trecut. 

Număr de produse disponibie de Black Friday:  
  • 500.000 de electrocasnice mici
  • 1.000.000 de produse fashion
  • 4,5 milioane de produse de îngrijire personală 
  • 300.000 de smartphone-uri și gadgeturi
  • 100.000 de laptopuri și echipamente IT
  • 100.000 de mașini de spălat și frigidere
  • 700.000 de produse de casă și bricolaj
Produse speciale de Black Friday
  • 7.000 de vouchere de până la -45% la biletele de avion
  • 72% reducere la 40.000 de nopți de cazare în România
  • 131 de mărci
  • 10 kilograme de aur
  • 100 de tone de carne de porc
Estimări Black Friday 2024 
  • eMAG se așteaptă să treacă de 800 de milioane de lei de Black Friday
  • Promisiunea de livrare este că ultima zi va fi 23 de noiembrie - adică toți cei care comandă de Black Friday vor avea produsele livrate până atunci

eMAG, creștere de 20% în vânzări în prima jumătate a anului

55% din totalul populației cumpără din online, iar segmentul are o valoare de 11,7 miliarde de euro în 2024, în creștere cu 10% față de anul trecut. Asta înseamnă 3,42% din PIB. 

eMAG a avut o creștere a vânzărilor de 20% în primele 6 luni ale anului fiscal. De asemenea, compania a avut cu 6% mai mulți clienți de la un an la altul care au plasat cu 20% mai multe comenzi, mai ales cu o creștere marcantă pe categoriile de igienă, încălțăminte, hrană pentru animale, îngrijirea casei și cosmetice. 

928.000 de utilizatori sunt abonați la sistemul Genius, care integrează eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. 56.000 de magazine online vând prin eMAG Marketplace în 2024. 

De asemenea, eMAG a investit în depozitul său și a adăugat o mașină de coletare automată, care poate face 750 de colete pe oră, față de 70 de colete cât pot fi făcute manual. O cifră interesantă e că eMAG transportă mai puțin aer cu 90%. Ce înseamnă asta? Că nu se adaugă produse mici în colete mari. 

Ca dezvoltări, eMAG urmărește extinderea în Republica Moldova în 2025 sau 2026. 

 



Citeste si