- 3 Noiembrie 2025
eMAG Black Friday - care sunt ofertele anunțate și ce se pregătește pentru anul acesta
`Grupul eMAG a crescut cu 12% în ultimul an fiscal, iar România a crescut cu 17%, conform datelor anunțate în cadrul evenimentului anual dedicat Black Friday 2025, care va avea loc pe 7 noiembrie anul acesta.
Irina Pencea, General Manager eMAG a explicat în cadrul evenimentului dedicat Black Friday 2025 că 1 din 2 consumatori de ecommerce din regiune ajung pe eMAG. Cele mai mari creșteri sunt în zona auto, beauty, fashion, electrocasnice mici și sport și jucării. Astfel, produsele auto au o creștere de 25%, în timp ce produsele de beauty o creștere de 32%.
eMAG își propune să ajungă la vânzări de 940 de milioane de lei de Black Friday 2025. Promisiunea de livrare este de cel târziu 22 noiembrie, conform reprezentanților companiei.
Black Friday 2025 la eMAGEvenimentul are loc pe 7 noiembrie în România și pe 14 noiembrie în Ungaria și Bulgaria. Black Friday a crescut de la an la an, dar mai există interes pentru acest eveniment?
6 din 10 cumpărători știu deja ce produse vor să cumpere înainte de Black Friday, iar 1 din 5 cumpărători își aleg produsele înainte de Black Friday. De asemenea, 5 din 10 sunt prezenți de dimineață pentru a primi ofertele cel mai bune.
De asemenea, Irina Pencea menționează că e o creștere semnificativă pentru cei care au alocat peste 5.000 de lei pentru Black Friday anul acesta, tocmai pentru a cumpăra în perioada aceasta.
Cele mai mari creșteri pentru anul acesta vor fi în categoriile de încălțăminte, electrocasnice mici și hainele. De asemenea, produsele cele mai dorite sunt din zona de electrocasnice mici și televizoare.
Conform eMAG 1,5 milioane de oferte vor fi la cel mai bun preț din an, iar numărul total de oferte este astăzi de 2,2 milioane, dar va crește până de Black Friday.
De Black Friday eMAG va avea și o tombolă. Toți clienții care fac o comandă vor avea o ruletă prin care pot câștiga 200.000 de vouchere și alte premii, inclusiv televizoare și telefoane.
Numărul de oferte la cele mai mari categorii de Black Friday- 600000 de electrocasnice mici
- 120000 de televizoare
- 1500000 de produse fashion
- 3,5 milioane de cosmetice
- 400000 de smartphone-uri și gadgeturi
- 120000 de frigidere și mașini de spălat
- 1 milion de produse de casă și bricolaj
- Bilete la festivaluri ca Electric Castle, Summer Well, Untold, Beach Please
- Echipamente oficiale de la cluburile de fotbal din România
- 5000 de abonamente streaming precum Voyo și Antena Play
- Abonamente medicale
- Vouchere - 7000 de bilete de avion
- 1000 de abonamente energie cu 100 de lei reducere pentru 6 luni
- 21 de kilograme de aur
- 100 de tone de carne de porc și mezeluri
- 44000 de nopți de cazare
- 126 de automobile
Tudor Manea (CEO eMAG) a anunțat și lansarea în perioada următoare a primului agent AI de shopping din România. Acesta funcționează ca un agent AI conversațional pe care-l întrebi chestiuni legate de produsele pe care le dorești și își sugerează produsele pe care să le cumperi, inclusiv într-un anumit buget. De asemenea, asistentul funcționează și pentru aspecte contextuale. De exemplu, dacă ești în căutarea unui cadou, poți să explici pentru cine cumperi și aplicația îți oferă sugestii.
Un alt mod de folosire al asistentului AI util ar fi, de exemplu, dacă nu știi exact ce să cumperi. Acest lucru ar fi bun când cumperi anvelope și poți să descrii mașina și dimensiunile dorite, iar apoi asistentul îți arată care sunt opțiunile, dar și avantajele și dezavantajele fiecăreia.
Segmentul e-commerce și statisticile eMAG înainte de Black Friday 2025- 12,9 miliarde de euro în 2025, 3,51% din PIB
- Grupul eMAG a crescut cu 12%, iar eMAG România cu 17%
- 64.000 de vânzători activi pe platforma eMAG
- 7,1 milioane de clienți
- 60% din cumpărătorii online ajung și pe eMAG
- 123 de milioane de livrări au fost făcute în ultimul an
- 1,5 milioane de utilizatori din regiune folosesc serviciul Genius disponibil pe eMAG, Fashion Days, Freshful, Flip și Wolt.
Clienții Genius au de șapte ori mai multe comenzi decât clienții non-Genius.
De asemenea, eMAG are 32 de milioane de produse disponibile în marketplace.
Investițiile eMAG în regiune - 163 de milioane de lei pentru dezvoltări AI- 782 de milioane de lei au fost investite în logistică - depozite și puncte de livrare
- 208 milioane de lei sunt investite în extinderea companiilor din grup - România, Ungaria și Bulgaria
- 163 de milioane de lei vor fi investite în inteligență artificială și tehnologie
- În total vor fi investite 1,2 miliarde de lei de către grupul eMAG
Black Friday 2025 la eMAG va avea loc pe 7 noiembrie, iar evenimentul se desfășoară și în Ungaria și Bulgaria pe 14 noiembrie.
Vor fi reduceri în special la electrocasnice mici, televizoare, produse fashion, cosmetice, smartphone-uri, frigidere, dar și la produse speciale cum ar fi bilete la festivaluri, abonamente medicale sau nopți de cazare.
Ofertele includ: 600.000 de electrocasnice mici, 1,5 milioane produse fashion, 3,5 milioane cosmetice, 400.000 smartphone-uri și gadgeturi, 120.000 televizoare și 120.000 frigidere/mașini de spălat.
Da, toți clienții care fac o comandă de Black Friday vor putea participa la o tombolă cu 200.000 de vouchere și alte premii precum televizoare și telefoane.
eMAG va lansa un agent AI de shopping, care va ajuta clienții să găsească produse potrivite bugetului și nevoilor, inclusiv pentru sugestii de cadouri sau produse specifice.