eMAG lansează un serviciu logistic pentru vânzătorii din Marketplace

eMAG anunță testarea unui nou serviciu numit Fulfillment by eMAG (FBE), prin care compania ajută vânzătorii din marketplace să livreze produsele pe care le vând pe platformă.

După investițiile masive realizate anul trecut în zona logistică proprie, care au atins peste 76 milioane de EUR, eMAG anunță testarea facilității Fulfillment by eMAG (FBE), un proiect dedicat vânzătorilor din Marketplace, astfel încât clienții să poată beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare.

Proiectul vine în urma unei investiții în tehnologie în valoare de un milion de euro, realizată de la începutul anului, urmând ca, până la finalul anului viitor, societatea să investească încă pe atât în extinderea sa.

În această etapă, proiectul-pilot Fulfillment by eMAG (FBE) va rula timp de două luni de zile și va include primii 50 de selleri, care vor pune la dispoziția clienților 50.000 de produse. Serviciul este oferit complet gratuit, în baza unor condiții și criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot, în cuantum de 250.000 de euro, urmând a fi susținute integral de către eMAG. La finalul celor două luni de testare integrată, eMAG va analiza rezultatele proiectului, va identifica ariile de dezvoltare și va comunica partenerilor săi modul în care programul va putea  fi accesat.

„Prin intermediul programului, sellerii vor fi degrevați de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să își crească afacerea. Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alți selleri din program, clienții vor putea ajunge mai ușor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor sellerilor, care estimăm că vor crește”, spune Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

Beneficiile pe care programul Fulfillment by eMAG le-ar putea oferi partenerilor săi romani din Marketplace:

Servicii de recepție

Servicii de depozitare

Operațiuni de picking

Servicii de împachetare

Servicii de livrare la clientul final

Relații cu clienții

Procesarea retururilor de la clienți, atunci când acestea apar

eMAG Marketplace a atras peste 29.000 de vânzători în toate cele patru țări unde eMAG este prezentă, în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. eMAG Marketplace reprezintă un canal de vânzare prin intermediul căruia, vânzătorii înrolați își pot atinge obiectivele proprii de vânzări.

De asemenea, eMAG a lansat anul acesta platforma de training eMAG Academy, menită să ajute sellerii să dezvolte afaceri sănătoase, cu impact în comunitățile de unde provin. În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.



Citeste si