Franciză gelaterie La Romana - primul punct deschis în România, în București

Cu o tradiție de peste 70 de ani în producerea înghețatei artizanale, brandul La Romana se extinde pe piața din România în sistem de franciză. Prima gelaterie La Romana a fost deschisă în Afi Cotroceni de grupul ARSIS ce operează în Romania încă din anul 1991, iar în prezent este cel mai mare retailer independent din piața de telecom, precum si cel mai mare dealer Vodafone.

Din grupul ARSIS mai fac parte Mobiup Distribution, distribuitor de accesorii pentru telefoane, retailerul de accesorii pentru telefoane Mobicell precum și 3 restaurante Subway.

Deserturile La Romana sunt create zilnic în laboratorul propriu al punctului de vânzare din Afi Cotroceni din ingrediente naturale de înaltă calitate: lapte, ouă și unt din ferme ecologice locale, frișcă artizanală, fructe proaspete, gemuri naturale certificate organic, semințe și fructe uscate aduse din Italia.

Fiecare sortiment este produs în cantități mici, astfel încât durata medie să nu depășească trei ore.

Din peste cele 90 de gusturi de gelato ce poartă semnătura La Romana, în România sunt disponibile 28, o parte din acestea schimbându-se periodic. În plus, în laboratorul din Afi Cotroceni sunt pregătite artizanal produse de patiserie pe bază de gelato și nu numai, de la torturi și crumble, la clătite și biscuiți.

Istoria La Romana și franciză

Primul salon de înghețată La Romana s-a născut în centrul istoric al orașului Rimini, în anul 1947, primind numele fiicei fondatorului, Romana. Afacerea a fost preluată câțiva ani mai târziu de maestrul gelatier Vito Zucchi, ai cărui fii, Massimiliano și Ivano, administează în prezent afacerea. 

Începând cu anul 2013, La Romana și-a început extinderea în Europa, în țări precum Spania și Italia, iar în anul 2020 este programată iaugurarea primei gelaterii La Romana din Dubai. În prezent, lanțul La Romana numără peste 53 de gelaterii.

Investiția pentru prima locație deschisă în România a fost de aproximativ 350.000 euro, dintre care 240.000 euro au fost investiți în echipamente.

Pe termen mediu și lung, obiectivele grupului care operează La Romana pe piața locală sunt de a obține exclusivitate în România și de a extinde rețeaua, atât în București, cât și în provincie.

„Am ales să investesc în franciza La Romana, în primul rând pentru gust. Am călătorit în Italia de mai multe ori pentru a degusta și vizita diverse gelaterii, iar gustul și diversitatea sortimentelor La Romana m-au impresionat și m-au convins. Apoi, conceptul acestui brand, de la mobilier și până la modul de prezentare și servire, este unic prin eleganța și rigurozitatea sa. Iar faptul că înghețata La Romana a trecut testul timpului și este atât de iubită în întreaga lume a fost un argument în plus.”, a spus Radu Mirea, acționar majoritar ARSIS Group.



Citeste si