Franciza Prepelițescu - deschidere pe piața din București prin Hop Garden

Grupul Hop Garden a semnat un acord de franciză cu Prepelițescu Urban Food & DriveIn pentru administrarea în exclusivitate a brandului Prepelițescu pe piața din București și deschiderea primului local din cadrul rețelei de franciză în complexul Magic by Hop Garden din Drumul Taberei nr. 115, București (intrarea în Parcul Drumul Taberei - fost Parcul Moghioroș).

Începând cu luna mai 2021, Magic Bistro din complexul Magic by Hop Garden devine Prepelițescu și își va modifica meniul și identitatea vizuală în conformitate cu prevederile contractului de franciză.

50.000 euro a fost investiția în prima locație deschisă în cadrul sistemului de franciză „Prepelițescu Urban Food”. Restaurantul francizat se va numi Prepelițescu și este situat în complexul Magic by Hop Garden. 500.000 euro este cifra de afaceri estimată pentru Prepelițescu, parte a Hop Garden – locație în franciza, în 2021.

Investiția totală în organizarea și promovarea noii identități a restaurantului este estimată la 50.000 euro și include activități de reamenajare a spațiilor interioare și exterioare ale localului, proiecte de utilare a bucătăriei, activități de reorganizare și instruire a personalului, activități de marketing și comunicare a noului brand. Compania estimează o cifră de afaceri de 500.000 euro pentru restaurantul Prepelițescu, după primul an de activitate.

”Burgeri de prepeliță, gyros de prepeliță, salată cu ouă de prepeliță … și multe alte bunătăți vă așteaptă la restaurantul Prepelițescu, parte a Hop Garden – locație în franciza, acum și în București. După ce, în ultimii 9 ani, am încântat românii cu produsele noastre din carne de prepeliță, la nivel local, a venit momentul ca și locuitorii din Capitala României să beneficieze de bunătățile pe care le putem oferi clientilor noștri. De aceea, povestea noastră continuă în mod firesc cu acest nou concept pe care vi-l propunem – preparate delicioase, din carne de prepeliță, servite la restaurant, luate la pachet sau livrate direct acasă. Produsele noastre nu au deloc conservanți, nu au coloranți ori alți aditivi alimentari. Pregătim mâncarea pe loc, totul este proaspăt, de unde și gustul senzațional. Condimentăm potrivit și suntem pregătiți pentru o piață exigentă”, a declarat Lucian Stancu, manager Prepelițescu Urban Food & DriveIn.

”Deschiderea primului restaurant francizat Prepelițescu, în cadrul complexului de evenimente Magic by Hop Garden, face parte din strategia de dezvoltare și modernizare a grupului, începută în 2019. Parcul Drumul Taberei este o zonă perfectă pentru a petrece zilele plăcute de primăvară în familie sau cu prietenii. De aceea, ce poate fi mai potrivit, pentru cei ce doresc să-și petreacă timpul în aer liber decât o zonă cu meniuri delicioase, numai bune de savurat la terasă, după o plimbare plăcută sau la pachet, pentru un picnic în parc? Iar meniurile noastre sunt astfel gândite încât să potolească atât foamea adulților, cât și poftele copiilor de ceva delicios, și, mai ales, să răspundă dorinței părinților de a avea un meniu fără E-uri”, a declarat Daniela Dalia Seghedi, Director Executiv complex Magic by Hop Garden.

Restaurantul francizat, Prepelițescu – parte a grupului Hop Garden, va prelua meniul francizorului, oferind clienților preparate din carne și ouă de prepeliță, precum: ciotoiașe de prepeliță, scotish eggs, crochete de prepeliță, fingers din piept de prepeliţă, nuggets, burger de prepeliță, thuringer de prepeliță afumat, ouă caramelizate, fresh eggs cu iaurt, carne’n pită, gyros de prepeliță etc.

Lansată în 2020, franciza Prepelițescu Urban Food & DriveIn continuă povestea de succes începută în 2012, odată cu lansarea brandului Ferma bunicii. În 2020, pentru a răspunde nevoii publicului de produse naturale, din carne de prepeliță, a fost creat primul restaurant Drive-In Prepelițescu si primul concept Urban Healthy Food în Râmnicu Vâlcea, axat pe comercializarea preparatelor pe bază de carne și ouă de prepeliță, din fermele companiei.

Compania sprijină și încurajează consumul de produse locale, angajându-se să ofere clienților preparate din carne şi ouă de prepeliţă naturale şi de cea mai bună calitate, fără să folosească hormoni de creştere, antibiotice sau conservanţi.

 



Citeste si