Future Banking Meetup #6: simplificarea experienței utilizatorului, cea mai mare provocare a sistemului bancar

Future Banking Meetup #6 va dezbate pe larg, cu doi specialiști de referință din cadrul ING Bank România și Code for Romania, tema ”user experience”, cea mai mare provocare a sistemului bancar, atât în contextul pandemiei, dar și din punctul de vedere al inovațiilor tehnologice.

Mihaela Nistor, head of innovation & user experience în cadrul ING Bank România și Olivia Vereha, chief operations officer la Code for Romania, vor răspunde la întrebările referitoare la cum să îmbunătățești experiența utilizatorului în toate interacțiunile cu banca, având în vedere că în era mobilă fiecare client își dorește mai multă simplitate în utilizarea platformelor și aplicațiilor bancare.

Înregistrează-te gratuit și participă la dezbatere AICI!

Cum poate fi transformată experiența utilizatorului/clientului este doar una dintre întrebările care-și vor găsi răspunsul în timpul celei de-a șasea dezbateri Future Banking.

Temele abordate de cei doi specialiști sunt:

  • Cum arată banking-ul modern în 2021 și care sunt cerințele utilizatorilor;
  • Cât de mult s-au schimbat obiceiurile utilizatorilor pe măsură ce pandemia ne-a digitalizat obiceiurile;
  • Cum poți crea o experiență fluidă, dar care să fie și sigură;
  • Ce nevoi au utilizatorii pe mobil și cum se schimbă acestea pe desktop.

Premisa de la care dezbaterea pornește este cea desprinsă din comportamentul utilizatorilor: cât mai puțină fricțiune între momentul în care acesta intră într-o aplicație și accesează serviciile și produsele financiare. Conform statisticilor, 37% din tinerii din Generația Y folosesc serviciile băncilor non-tradiționale datorită interfețelor mai simple, intuitive și adaptate nevoilor lor.

Reprezentanții ING și Code4Romania, vor dezbate, în detaliu, la Future Banking Meetups #6 cum se poate face banking-ul digital simplu și pe înțelesul tuturor, într-un domeniu strict reglementat.



Citeste si