George de la BCR e serviciul de banking smart care te cunoaște

După o lungă perioadă de teasing, în care numele “George” a apărut pe panouri publicitare din toată țara, am avut ocazia de a face cunoștință oficial cu el. Este cel mai inteligent serviciu de online banking din România și cel mai recent produs al BCR.

Platforma digitală George are deja peste 3 milioane de utilizatori în Austria, Republica Cehă și Slovacia și a fost proiectată de hub-ul de inovație de la Viena al Erste Group, cu aportul mai multor tineri IT-iști români.

George a fost redezvoltat la nivel local de experții BCR, împreună cu un întreg ecosistem digital, cu cont curent și card atașat dedicat, unic în Grupul Erste. La dezvoltarea sa au contribuit și psihologi, dar și sociologi comportamentali iar rezultatul este un serviciu de banking pe care, dacă îl folosești, te ajută să te cunoști mai bine din punct de vedere financiar.

Cu ce este George de la BCR diferit față de alte aplicații de banking

George are un nivel foarte mare de personalizare: toată lumea își poate crea propria versiune a lui George, adaptată la specificul nevoilor sale bancare.

În plus, în România, George va aduce, pe lângă aplicație, un întreg ecosistem digital, cu cont curent și card dedicat, care va putea fi contractat exclusiv online în mai puțin de 10 minute.

Astfel, orice utilizator îl va putea avea pe George de la distanță, de pe telefon, tabletă sau laptop.

Acces rapid, dar sigur

o În George poți intra extrem de ușor, dar sigur. Prin: PIN, pattern (tipar), amprentă sau recunoaștere facială

o Odată accesat, orice utilizator își poate personaliza și securiza userul cu un alias Prietenos ca în Social Media

o Abordare nouă & foarte personală a bankingului digital. Pornind chiar de la nume

o Te întâmpină prietenos și învață tot timpul despre tine

o Culori și imagini de profil pentru personalizarea contului personal sau clasificarea conturilor

o Are meniuri simple, intuitive, fără bătăi de cap, cu funcție drag&drop

o Plățile se fac simplu, ordonat și intuitiv. La fel ca pe mail. Poți da chiar reply sau redo

Simplu și inteligent

o George își amintește fiecare tranzacție și știe să indexeze comercianții

o Poate scana contul IBAN, astfel că nu mai trebuie să memorezi conturi lungi

o Face ca plata în străinătate să fie mult mai ușoară: George știe automat unde se află destinatarul și pregătește transferul cu toate informațiile necesare

o Te ajută să-ți analizezi cheltuielile și, dacă vrei, să faci economii

o Are funcție de căutare simplă, precum motoarele de pe Internet, pentru tranzacții, nume și date. Poți căuta, practic, orice și, în plus, vorbește pe limba ta (ex. Poți căuta “luna trecută”)

o Poți căuta într-o arhivă de până la 7 ani

o Are auto-completare: recunoaște ce cauți după câteva apăsări de taste. Rezultatele sunt afișate cu logo-urile comercianților

o Se actualizează încontinuu Are chat & magazin

o George vine cu chat, prin care poți intra în contact direct cu experții BCR, fără timpi de așteptare. Dispui, practic, de un canal de informații securizat pentru date financiare sensibile, fără e-mailuri

o Funcție de printscreen a imaginii: dacă există o problemă, se poate salva imaginea, se pot adăuga comentarii și se trimite unui expert BCR

o Are magazin de tip e-store, pentru opțiuni și aplicații suplimentare

o Magazinul George este deschis dezvoltatorilor de aplicații (fintech-uri, start-up-uri).

Erste Group își propune să-l lanseze pe George pe toate cele șapte piețe unde este prezent (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația și Serbia), devenind astfel prima platformă bancară paneuropeană care oferă o gamă completă de produse și servicii financiare.

Studiu: Ce vor românii de la digital banking?

Potrivit unui studiu efectuat în acest an la nivel național de către Mercury Research, la comanda BCR, românii cu venituri peste medii și cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani consideră că cea mai importantă caracteristică a unei platforme de digital banking o reprezintă securitatea datelor (86% dintre respondenți).

Acesta este urmată în topul preferințelor clienților de către rapiditatea efectuării tranzacțiilor (69%), fiabilitate (55%), posibilitatea controlului bugetului (44%), interfața prietenoasă (44%) și complexitatea tranzacțiilor care pot fi realizate din platformă (39%).

Cu cât o aplicație de digital banking are mai multe opțiuni și caracteristici, cu atât este mai puțin probabil ca un client bancar să își schimbe furnizorul de servicii financiare, arată același studiu:90% dintre respondenți susțin că loialitatea unui client este direct proporțională cu nivelul de complexitate al platformelor digitale oferite. Totodată, 1 din 3 români și-au exprimat dorința să poată interacționa cu banca și în afara orelor de program.

De unde vine numele George al noului serviciu BCR?

George a fost denumit după primul pilot automat din aviație, inventat în urmă cu 100 de ani de către americanul Lawrence Sperry. “Lasă-l pe George să o facă” (Let George do it!) a devenit în scurt timp după aceea o expresie care să ateste încrederea că tehnologia îți poate face viața mai ușoară.



Citeste si