hipMenu, cumpărat de Delivery Hero. hipMenu, venituri mai mari decât foodpanda

Grupul german Delivery Hero SE, una dintre cele mai mari platforme de comenzi și livrări de mâncare la nivel global, prezent pe piața românească prin operațiunile foodpanda, anunță achiziția integrală a hipMenu.

 Odată cu această tranzacție, grupul Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de comenzi și livrări de mâncare la nivel global, prin brandurile foodpanda și hipMenu, va oferi românilor acces la cea mai mare varietate de restaurante în peste zece orașe din țară și devine liderul incontestabil al pieței de comenzi online din București, Cluj, Timișoara, Oradea, Brașov și Iași.

„Prin achiziția hipMenu, Delivery Hero își consolidează poziția de lider de piață în România, și întărește clienților săi promisiunea că va continua să ofere cele mai memorabile experiențe de comenzi online de mâncare”, a declarat Gábor Szórád, CEO Delivery Hero pentru Europa Centrală și de Est.

Lansată în anul 2013, la Cluj-Napoca, platforma hipMenu.ro reunește în prezent ofertele a peste 300 de restaurante din Cluj, București, Oradea și Timișoara. hipMenu a avut rezultate mult mai bune decât foodpanda. În anul 2017, potrivit datelor oficiale, hipMenu a avut venituri de 1.016.323 de euro, iar foodpanda de 881.380 de euro. Venitul combinat al celor două branduri a depășit de patru ori venitul celui mai apropiat competitor.

„Businessul hipMenu a înregistrat o evoluție rapidă la nivel local și, prin asocierea cu Delivery Hero, va beneficia de resursele necesare pentru a-și continua dezvoltarea și consolidarea poziției de lider în orașele în care activează”, a declarat Dan Klausmeier, cofondator hipMenu.

Ciprian Costa, cofondator hipMenu, adaugă: „Suntem încântați să ne alăturăm grupului Delivery Hero. Împreună vom identifica noi oportunități de creștere și inovație pentru a continua să oferim cele mai bune servicii atât clienților hipMenu, cât și restaurantelor partenere”.

hipMenu s-a remarcat, odată cu lansarea platformei și în București, prin campanii de social media virale, dar și printr-un produs unic pe piața românească. hipMenu este o aplicație de top care se concentrează pe comanda de grup. Aceasta ușurează în special munca angajaților din companii și corporații, care organizează mesele de la birou. Pe lângă simplificarea procesului de comandă pentru utilizatori, proprietarii de restaurante beneficiază de comenzi mai mari, care le reduc costul de livrare per porție.

Aplicația hipMenu a câștigat premiul Best User Experience in Romania, oferit în 2016 de Central European Startup Awards. Totodată, se bucură de cea mai bună notă oferită de utilizatori dintre aplicațiile disponibile în România la categoria food & wine.

Recent, hipMenu și-a îmbunătățit aplicația pentru a oferi traducerea meniurilor în peste 15 limbi străine. Conform reprezentanților companiei, cele mai utilizate traduceri sunt în engleză, franceză, germană, maghiară, italiană, spaniolă sau greacă. Pe lângă traducere, felurile de mâncare din meniu au fotografii profesionale reale care îi ajută, atât pe români, cât și pe expați să găsească repede ceea ce le place.

Potrivit reprezentanților grupului, Delivery Hero va continua investițiile semnificative pe piața românească, având în plan extinderea afacerilor foodpanda și hipMenu la nivelul întregii țări. 

Delivery Hero livrează prin propriul serviciu de livrare în peste 60 de metropole din întreaga lume, având sediul central la Berlin. 



Citeste si