- 17 Ianuarie 2019
Homefresh primește 250.000 de dolari: startupul care te face bucătar
Startupul Homefresh, fondat de Ștefan Szakal, Oana Pîslaru și Ovidiu Bejan, le permite utilizatorilor să pregătească ușor și rapid diverse feluri de mâncare - după ce faci comandă pe site, compania îți trimite un coș cu ingredientele necesare preparatului ales și rețeta pas-cu-pas și tu trebuie doar să urmezi instrucțiunile.
Compania este activă în Timișoara și în zonele limitrofe, dar se pregătește pentru extinderea națională. Fondatorii au declarat că intenționează să ajungă în Cluj-Napoca în următoarele luni și în București din vară.
Investiția de 250.000 de dolari cu siguranță va fi utilă în acest sens. ”Anul 2019 începe promițător pentru Homefresh, odată cu atragerea a peste 250.000 USD în “smart-money” din partea unui grup de investitori privați, condus de Irina Anghel-Enescu. Aportul lor financiar vine cu o vastă experiență în domenii strategice, relevante activității noastre. Ne-am asumat o misiune în care credem: reinventarea gătitului acasă. Și în puțin peste un an de la lansare am reușit să câștigăm încrederea și sprijinul unor oameni care înțeleg importanța acestei misiuni și vor să ne ajute să o îndeplinim cu succes”, se arată în comunicatul publicat pe site.
“Infuzia de capital este foarte utilă și binevenită, bineînțeles. Faptul că ea a venit de la acești oameni pe care îi admirăm și respectăm enorm, ne motivează și ne ambiționează și mai mult. Suntem conștienți că asta presupune un volum de muncă amplificat, dar suntem recunoscători, gata de treabă și puși pe fapte mari. Expertiza adusă de acest grup de investitori ne va permite să accelerăm ritmul de creștere al Homefresh. Acum putem să ne extindem eficient la nivel național, să lărgim gama produselor și serviciilor oferite fără să pierdem din calitate și să lucrăm pe optimizarea proceselor logistice și operaționale”, scrie Szakal pe site.
Cine sunt investitorii HomefreshDaniel Enescu este un antreprenor în serie, specializat în marketing strategic. Este fondatorul firmei de marketing research Daedalus Consulting – pe care a vândut-o în 2014 către cel mai mare grup de media și cercetare de piață din lume – WPP. Daniel a fondat diverse alte firme, inclusiv Daedalus Online – una dintre cele mai mari firme de culegere de date online pornite din Europa de Est – care e prezentă în peste 15 țări pe 3 continente. La Homefresh, cunoștințele lui Daniel sunt absolut necesare pentru a relaționa cu clienții și a înțelege cât mai bine nevoile lor.
Dan Isai este co-fondator și CEO-ul Salad Box, una dintre cele mai de succes companii românești din industria gastro la nivel internațional – peste 70 de locații deschise în întreaga lume, în doar 6 ani de activitate. Dan este cu siguranță omul pe care vrei să îl ai aproape într-un startup în domeniul HORECA.
Marian Șeitan este antreprenor în serie, competențele sale situându-se la intersecția dintre logistică, marketing și IT. Marian a fondat compania de marketing direct Hit Mail, vândută în 2008 Poștei Franceze – un grup cu o cifră de afaceri de peste 20 miliarde euro. A rămas la conducerea companiei, păstrând-o de 15 ani liderul autoritar de piață. Una dintre cele mai mari provocări în creșterea Homefresh este scalarea operațiunilor logistice și cred că Marian este persoana potrivită să îi îndrume.
Lucian Todea este investitor și antreprenor în serie, fondator al Soft32 și co-fondator al Elrond Network. El are o experiență considerabilă în construcția de startup-uri din zona tehnologiei digitale, printre investițiile sale în România numărându-se companii ca Smart Bill și TypingDNA. Cum o parte critică în tot ce înseamnă Homefresh se întâmplă în mediul digital, aportul lui Lucian în dezvoltarea platformei Homefresh este esențial.
Irina Anghel-Enescu, care a și condus runda de finanțare, este managing director al South Eastern Europe Private Equity and VC Association. Un adevărat problem-solver și deschizător de drumuri, cu o experiență vastă în consultanță pentru investiții, Irina va fi un om-cheie în ecuația Homefresh, pentru că înțelege foarte bine traseul de urmat pentru un startup, de la începuturi la expansiune și exit.