- 3 Septembrie 2019
Idei de afaceri – cele mai hot startup-uri din San Francisco
Jurnaliștii Inc.com au publicat lista Inc. 5000, pe care se regăsesc companii private americane care înregistrează o creștere fulminantă. 52 dintre companiile de pe listă au sediul în San Francisco. Iată zece dintre cele mai hot startup-uri din oraș de la care poți învăța și de la care te poți inspira pentru idei de afaceri care au succes.
AlgoliaStartup-ul a înregistrat venituri de peste 31 de milioane de dolari în 2018 și are o creștere de 1.015% pe o perioadă de 3 ani.
Algolia pune la dispoziție funcționalități de căutare ce pot fi integrate în aplicații și site-uri, iar pe lista de clienți se află nume precum Under Armour, Lacoste, Coursera sau Strava.
Buhler Commercial ConstructionStartup-ul oferă servicii de design, renovare și dezvoltări imobiliare în Bay Area. Compania a fost fondată în 2015, iar în 2018 a raportat venituri de 4,1 milioane de dolari, creșterea din ultimii 3 ani fiind de 1.023%.
Sectorul proptech a început să fie unul tot mai căutat și în România, fiind organizate evenimente și hackathoane pentru startup-uri din această industrie. Totodată, Commons Accel, cel mai nou program de accelerare de la noi, caută startup-uri pe verticala proptech, așa că, dacă aveți idei de afaceri în domeniu, nu ezitați să le puneți în practică.
Idei de afaceri – soluții de securitate cibernetică: Kenna SecurityEchipa acestui startup a creat un risk meter ce poate fi folosit de companii pentru a identifica vulnerabilitățile din online și a prezice unde sunt cele mai mari șanse ca un infractor cibernetic să atace. Compania a fost fondată în 2011, are peste 130 de angajați acum, venituri de 13 milioane de dolari, iar printre clienți se numără TransUnion, Fannie Mae și Dow Jones.
Groove.coFondatorii startup-ului și-au propus să ajute oamenii să fie mai productivi. Așa că software-ul Groove sincronizează Salesforece, Gmail și Google Calendar pentru a ușura cât mai mult task-urile repetitive.
Startup-ul are venituri de 3,6 milioane de dolari și are o creștere de 1.121% în ultimii trei ani.
Idei de afaceri – organizare evenimente: Anna Marie EventsAnna Rembold reusește să facă business în valoare de 4,1, milioane de dolari din afacerea sa de organizare de evenimente, pe care a început-o în 2012. Pe lista sa de clienți, pentru care organizează conferințe, petreceri, team-building-uri, se numără și companii precum Samsung sau Cisco.
CartaStartup-ul ajută companii în diverse stadii de dezvoltare, de la IMM-uri la companii listate, să-și administreze capitalurile. Carta are venituri anuale în valoare de 35,3 milioane de dolari, iar în mai 2019 a reușit să atingă o evaluare de 1,7 miliarde de dolari după ce a primit o finanțare de 300 de milioane de dolari într-o rundă condusă de Andreessen Horowitz.
Domino Data LabStartup-ul pune la dispoziție un forum prin care data scientists pot să construiască și să testeze modele pentru organizații în domenii ce variază de la agricultură la asigurări sau cercetare medicală. Domino a primit până acum finanțări de peste 80 de milioane de dolari și are venituri de peste 11 milioane de dolari.
OnfleetOnfleet este un startup cu venituri de 3,5 milioane de dolari, fondat în 2012 pe segmentul de logistică. Printre tool-urile pe care le pune la dispoziție se numără o aplicație pentru șoferii care fac livrări, un sistem de tracking și notificări pentru clienți, și un ”dispecerat” virtual.
Dacă sunteți în căutarea unor idei de afaceri care să vă inspire, citiți și povestea CARGO24, un Uber românesc pentru transportul de mărfuri.
CopperCopper a reușit să încheie anul 2018 cu venituri de 19 milioane de dolari oferind un tool de relationship management care poate fi integrat cu suita Google. Fondatorii startup-ului spun că acest tool este o alternativă mult mai prietenoasă la Salesforce (compania pune la dispoziția firmelor un CRM, soluții de automatizare, analytics).
Idei de afaceri – produse eco: Grove CollaborativeAcest startup îți permite să cumperi, pe baza unui abonament, cutii cu bunuri eco și bio, ca de exemplu detergenți, șervețele, pastă de dinți, produse pentru copii sau pentru animalele de companie. Este un business fondat în 2012, care a a reușit să ajungă acum la venituri de peste 100 de milioane de dolari, cu o creștere de 3.665% în ultimii 3 ani.