- 7 Decembrie 2018
Interviu în roller coaster cu Alexandru Neștian, iTux. Costumul rezistă
Alexandru Neștian a început iTux în 2016, după ce a lucrat o perioadă la două companii care produc costume made to measure. A decis să creeze un business unde să-ți poți lua un costum care să stea bine pe tine, să ai și un consultant, dar să nu fii nevoit să cumperi produsul, ci doar să-l închiriezi. Așa s-a născut iTux.
Business-ul a evoluat, iar la câteva săptămâni după întâlnirea cu Alexandru Neștian, iTux a primit locul 1 la concursul Startarium Pitch Day, unde a luptat cap la cap cu numeroase alte afaceri din România.
Antreprenorii sunt cei care mișcă lucrurile și care fac ca lumea pe care o știm să nu mai arate la fel. Din acest motiv am decis să provocăm o serie de antreprenori locali la provocarea "Shake the World". Adică un interviu-fulger într-o tură de roller coaster. Am vrut să-i luăm prin surprindere și să vedem cum ideea sau afacerea lor zguduie lumea.
Alexandru îmi spune că misiunea lui principală este să ridice awareness-ul în ceea ce privește piața de costume închiriate. Bărbații nu prea știu că există și această alternativă. ”În septembrie 2016 am dat drumul la treabă. Bărbații, în general, nu știu că există și aveastă variantă, a închirierii. Ei când au nevoie de un costum și-l cumpără sau și-l comandă. În primul nostru an, cel mai important este să-i facem să înțeleagă, prin diferite campanii, că există și varianta de a închiria. Să știe ce înseamnă să faci asta, care sunt pașii pe care trebuie să-i urmeze”.
Cele trei întrebări la care au avut de răspuns antreprenorii sunt:
1. De ce crezi că afacerea ta poate să zguduie lumea?
2. Cum ai convinge un investitor să își scuture buzunarele?
3. Cum ți-au influențat călătoriile modul în care vezi lumea din jur?
Interviul-fulger cu el poate fi văzut în clipul de mai jos.
---
Campania "Shake the World" e realizată în colaborare cu Vodafone. Descarcă Vodafone Shake, activează ofertele gratuite și poți câștiga excursii în destinații de top. Săptămânal poți câștiga 10 GB, opțiunea Video, opțiunea Social și câștigi kilometri prin care poți ajunge la Berlin, Paris, Roma, Londra, Amsterdam, Barcelona.