Învață să ții un pitch ca să primești investiție

Pitch-ul este un moment esențial din viața unui startup. Momentul acesta te face să arăți bine în fața posibililor investitori sau să te întorci la treabă, fără să convingi pe nimeni. De multe ori, startup-uri mai slabe conving investitorii doar pentru că știu să facă un pitch. Vă propunem un ghid pe care să-l consultați din când în când.

Cei de la How to Web au publicat un ghid de 28 de pagini despre cum să faci un business pitch pentru startup-ul tău. Documentul are sfaturi de la antreprenori români care au primit investiții, cum ar fi Bobby Voicu (Mavenhut), Mădălina Seghete (Branch Metrics), Andras Kapy (Axosuits), Oana Korda (Woogie) sau Emi Gal (Brainient).

Cele cinci capitole din prezentarea How to Web sunt dedicate lucrurilor pe care trebuie să le incluzi în deck-ul tău, adică în prezentarea din fața investitorilor, sfaturi de la antreprenori, cum să îți controlezi emoțiile în public, cele mai bune pitch-uri de la Demo Day-urile How to Web sau MVP Academy și lucruri pe care să le eviți în cazul unui prezentări.

Iată cum ar trebui să arate organizarea unui pitch reușit. Evident, informațiile pe care le pui depind de tine, dar încearcă să urmezi această linie directoare ca să ajungi la succes.



Poți citi tot documentul, la acest link. Introdu adresa de mail acolo și îl primești, gratuit, pe mail.



Citeste si