- 15 Noiembrie 2022
Issue Monitoring, funcționalități pentru antreprenori, IMM-uri și case de avocatură
Numai în primele luni 10 luni ale acestui an au fost adoptate pentru 4.000 de acte normative care au influențat activitatea actorilor economici.
Astfel, antreprenorii, companiile și agențiile de consultanță pot beneficia, prin intermediul Issue Monitoring, de servicii dedicate de monitorizare legislativă, vitale pentru activitatea lor într-un mediu extrem de dinamic.
Platforma de monitorizare legislativă Issue Monitoring vine în sprijinul profesioniștilor din domeniul de politici publice, lobby și advocacy, dar și al tuturor celor care activează în mediul de afaceri, în general, prin funcționalități noi. Costurile dezvoltării platformei se ridică la 80.000 euro, proiectul fiind cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională.
De ce antreprenorii și managerii urmăresc schimbările legislativeSchimbările legislative pot afecta activitatea oricărei companii. Ne aflăm în era digitală și, în plus, România este caracterizată de impredictibilitate legislativă. Cu o medie de 4,500 de acte normative adoptate anual, singura opțiune a celor care gestionează afaceri este de a se adapta și de a folosi uneltele potrivite.
De aceea, începând din această lună, serviciul de monitorizare legislativă Issue Monitoring se dezvoltă și transmite rapid abonaților informații despre inițiative legislative sau dezbaterile care pot genera modificări ale mediului în care activează, pentru a reacționa cu agilitate, făcând predicții și adaptându-și strategiile, bugetele, comunicarea.
Integrarea monitorizării legislative în fluxul companieiO noutate importantă pe care platforma o prezintă este că, de acum, companiile își pot integra monitorizarea legislativă în propriul flux sau își pot crea o interfață de acces. Acest produs este destinat companiilor care reutilizează pentru ei sau pentru clienții lor datele existente în platforma Issue Monitoring, precum agențiile de consultanță, companiile de audit sau casele de avocatură.
Conectarea prin API a altor aplicații externe precum CRM, ERP sau aplicații special constituite pentru a afișa fluxul legislativ urmărit într-un mod personalizat specific pentru un anumit client sau dezvoltarea unor aplicații pe mobil personalizate sunt câteva dintre soluțiile pe care acum Issue Monitoring le oferă.
”Am trecut la un alt nivel al platformei Issue Monitoring, un pas făcut în direcția dictată de nevoile clienților noștri. Companiile și antreprenorii observă volumul mare de schimbări legislative și ne solicită constant ajutorul. 1,301 de Hotărâri de Guvern și 2,294 de Ordine emise de ministere și de alte autorități publice centrale reprezintă totalul pe cele 10 luni ale lui 2022. În top sunt Ministerul Sănătății, cu 276 de acte normative, Ministerul Finanțelor, cu 244 și Ministerul Muncii, cu 129. Campion în reglementare din partea autorităților centrale de reglementare este ANRE (Agenția Națională pentru Reglementare în Energie) cu 176 de acte normative adoptate în acest an.
E clară așadar nevoia de monitorizare legislativă și ne bucurăm că putem oferi servicii digitale de calitate înaltă, pentru clienții noștri. Noutățile pe care le anunțăm acum nu doar că extind serviciile către multe alte domenii, dar vin la pachet și cu dezvoltarea aplicației de mobil, o altă etapă în direcția satisfacerii nevoilor clienților, mereu presați de timp, în căutare de soluții rapide și eficiente”, a precizat Octavian Rusu, CEO și fondator al Issue Monitoring.
Pe lângă funcționalitățile amintite, platforma oferă mai nou clienților și o imagine de ansamblu a traseului legislativ și parcursul unei legi, la momentul în care ei verifică aplicația, dar și o diversitate mai mare în setările de primire a mesajelor.
Issue Monitoring are, la momentul actual, în monitorizare, peste 1.400 de inițiative legislative și transmite, în fiecare lună, aproape 2.000 de alerte unice.