iziBac, startup din acceleratorul BCR InnovX, locul 2 la Startup Grind Europe-Asia Connect

iziBac, startup-ul românesc ce face parte din acceleratorul BCR InnovX, a obținut locul doi în cadrul competiției Startup Grind Europe-Asia Connect și va avea ocazia să meargă în SUA și în Silicon Valley în iunie 2020 unde va putea întâlni investitori și alți antreprenori cunoscuți.

Startup Grind Europe-Asia Connect a fost un eveniment dedicat antreprenorilor din Europa de Est și Asia Centrală. Acesta a avut loc în Tbilisi, Georgia, iar la eveniment a participat și cohorta de startup-uri Grinders din cadrul acceleratorului BCR InnovX.

Așadar, 10 startup-uri românești au avut ocazia să le vorbească oamenilor prezenți la eveniment ce fac, care este misiunea lor și au putut vorbi cu mentori și cu investitori.

Antreprenorii români au avut ocazia să facă pitching în fața unor oameni importanți din Silicon Valley, oameni precum Bill Reichter de la Garage Ventures, Steve Adelman, fondator Nexus Capital sau Brigitte Baumann, președinte European Business Angels Network. Românii au primit feedback și au fost atenți la ce li s-a spus despre business-urile lor.

Antreprenorii mi-au spus că aceste sesiuni au fost precum un duș rece deoarece mentorii nu i-au menajat și le-au spus la ce ar trebui să mai lucreze. După ce au luat acest feedback au refăcut prezentările și au făcut iar pitching.

După această sesiune de pitching, dintre toate startup-urile participante (din România și din Georgia) au fost selectate zece să facă un pitch pe scena mare a evenimentului.

Din România au fost selectate iziBac, Credo, Charge Me și MSing with Trauma.

Locul doi din cadrul competiției a fost obținut de iziBac, un startup care vrea să schimbe paradigma învățării, să descurajeze tocitul și să le arate elevilor că se poate învăța și pot reține mai ușor cu ajutorul tehnologiei și cu elemente de gamificare.

Despre proiectul iziBac poți afla mai multe din acest interviu realizat de colega noastră Oana Coșman.

Primul loc al competiției a fost obținut de startup-ul georgian Phubber. Phubber este un marketplace pentru oamenii interesați de fashion. Prin aplicația lor, utilizatorii pot vinde obiectele vestimentare pe care le au prin dulap, dar și pot cumpăra de la alții. Au deja o mare parte din piață din Georgia și vor să se extindă dincolo de granițele țării.



Citeste si