- 10 Iulie 2019
Joburi în IT - poziții deschise la 2Checkout în România
Compania va continua să deschidă noi poziții în 2019 în principal în departamente precum dezvoltare produse - programare, testare -, dar si vânzări, suport și financiar.
Până la final de an se preconizează ca echipa globală să depășească 420 de persoane, dintre care aproximativ 320 în birourile din București.
“Rata de retenție este foarte bună, peste media pieței datorită oportunităților de creștere în carieră, dar și datorită unui mediu prietenos în care oamenii învață și se dezvoltă continuu. Salariile, beneficiile și bonusurile competitive bazate pe performantă contribuie și ele la o echipă stabilă. Totodată, imaginea consolidată de angajator de calitate, dar și un program eficient de onboarding al noilor angajati ne-au ajutat să ne atingem obiectivele de recrutare mai repede decât am estimat”, explică Madalina Teodorescu, VP, Human Resources la 2Checkout
Pentru pozițiile full-time deschise, 2Checkout caută să recruteze atât persoane cu experiență în domeniul lor de specialitate, dar și persoane dornice să își înceapă cariera într-una dintre cele mai dinamice industrii, cea a comerțului electronic.
Joburi în IT la 2Checkout - 10% din echipa globală e formată din contractoriAproximativ 10% din echipa globală 2Checkout este formată din contractori, proporție ce ar putea crește ușor pe viitor permițând companiei să utilizeze maximum de resurse atunci când are nevoie. “A avea flexibilitate într-un mediu de afaceri atât de dinamic este esențial pentru companiile tehnologice”, adaugă Madalina Teodorescu.
Pe perioada verii, 2Checkout are deschise și câteva poziții de stagiu, cinci studenți petrecând trei luni alături de colegii din departamentul Engineering, învățând cum se dezvoltă o platformă de comerț electronic de top.
2Checkout este brandul sub care activează acum fosta companie Avangate, parte din portofoliul fondului de investiții Francisco Partners. Compania are peste 17.000 de clienți la nivel global.
2Checkout este o platformă completă de monetizare pentru companii ce acționează la nivel global, care le ajută pe acestea să își mărească vânzările pe multiple canale și să își crească cota de piață.
2Checkout simplifică pentru clienții săi comerțul online global, oferind funcționalități pentru plățile online, administrarea și facturarea abonamentelor (subscripțiilor), instrumente de marketing, managementul riscului și compliance, permițându-le acestora să se concentreze pe inovarea produselor și livrarea de experiențe excepționale cumpărătorilor.