- 8 Septembrie 2020
KLG Europe România lansează Simplify, serviciu de e-fulfillment pentru antreprenori
Astfel, Simplify oferă antreprenorilor o soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazine online.
Ultimul studiu eMag Marketplace estima o creștere cu 40% a comenzilor online în prima jumătate a anului 2020, față de aceeași perioadă a anului trecut, cele mai multe comenzi fiind realizate în secțiunile DIY ale site-ului, care aproape s-au dublat. “Modul în care evoluează lucrurile în prezent ne spune că, în continuare, românii vor cumpăra din ce în ce mai mult din online. Astfel, prin utilizarea serviciilor oferite de Simplify, antreprenorii vor putea să se concentreze mai mult pe extinderea sau creșterea profitabilității și vor avea mai mult timp pentru afacerile lor” consideră Cosmin Căpățâneanu, Director Comercial Simplify.
Simplify oferă afacerilor online posibilitatea de a-și muta procesele logistice și de transport către un singur furnizor. Astfel, fiecare business poate beneficia de: transport, depozitare, ambalare produse, logistica retururilor, dar și flexibilitate prin integrarea și optimizarea serviciilor de curierat deja existente.
“În viitorul apropiat avem în plan să adăugăm noi funcționalități în platformă, precum servicii de customer service, online marketing și finanțare. De asemenea, obiectivul nostru este ca în maxim 5 ani să devenim lideri în piața de e-fulfillment din România, iar în 3 ani Simplify să ocupe 25% din cifra de afaceri a serviciului de logistică” completează Cosmin Căpățâneanu.
Noul serviciu Simplify le oferă clienților și informații detaliate despre livrarea last mile către consumatorul final, prin intermediul Innoship - platformă care optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat și crescând performanța de livrare printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri. De asemenea, și asocierea cu easySales vine în ajutorul antreprenorilor, prin parteneriatele cu start-up-urile de tehnologie și prin colaborarea cu majoritatea marketplace-urilor.
Astfel, fiecare client poate avea acces direct la informații complete despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, dar și la rapoarte în timp real. Mai mult decât atât, clienții magazinelor online au nevoie ca returul comenzilor să fie la fel de ușor precum a fost și comanda inițială, așa că platforma îmbunătățește și managementul comenzilor de retur.