KPMG și Spherik Accelerator: Înscrieri deschise la Startup Grow Pad

KPMG România alături de Spherik Accelerator, lansează înscrierile pentru programul Startup Grow Pad, pentru a selecta următoarea generație de startup-uri din zona tech.

Dezvoltat de către KPMG România, împreună cu Spherik Accelerator, programul KPMG Startup Grow Pad caută startup-uri pe care le poate ajuta în strategia de acces la piață, în abordarea comună a potențialilor clienți sau ale căror produse și soluții pot fi adăugate în portofoliul de servicii oferite de către KPMG.

Programul vizează startup-uri care se concentrează pe zona B2B, în industriile în care KPMG are experiență și clienți. Principalul obiectiv al KPMG Startup Grow Pad este acela de a facilita dezvoltarea startup-urilor locale și de a-i ajuta să devină competitivi la nivel regional. 

Tehnologiile și soluțiile de interes sunt: automatizarea proceselor, asistența robotizată, analiza augmentată, marketingul pentru firmele de servicii, securitatea cibernetică, aplicații inteligente și analitice (date). 

Industriile de interes (deși nu în exclusivitate) sunt: IT, telecom, servicii financiare, imobiliare, servicii B2B profesionale, piețe de comerț pentru consumatori, servicii juridice, de conformitate și de reglementare.

Startup-urile care doresc să își depună aplicațiile pot face acest lucru accesând pagina programului până în data de 13 octombrie.

Ce oferă programul KPMG Startup Grow Pad?

În perioada de colaborare, startup-urile se vor întâlni atât cu echipa KPMG România, cât și cu echipa Spherik Accelerator, pentru a lucra la îmbunătățirea diferitelor aspecte ale afacerii lor, cu referire la produs, model de afaceri și strategie de marketing generală.

Participanții vor avea acces la mentori cu experiență, care vor contribui la planificarea următorilor pași, vor ajuta fiecare startup în parte să își dezvolte afacerea, și vor oferi asistență în identificarea potențialilor clienți. 

În plus, startup-urile din program vor primi ajutorul de care au nevoie pentru a găsi și obține finanțare. La începutul proiectului va fi convenit un set de obiective, cu scopul ca, până la sfârșitul programului, startup-urile să obțină cunoștințe importante și acces la potențiali investitori, ceea ce le va pune într-o poziție mai bună pentru a crește.



Citeste si