La ce cifre să te uiți când ai o companie în creștere

Când lansezi un startup nu ai de unde să știi dacă va funcționa sau nu. Dar poți să urmărești cu atenție metricii importanți ai evoluției companiei tale. Dacă știi cum să măsori și ce să măsori, atunci poți avea o impresie mai clară asupra evoluției tale.

Am găsit un infografic util pentru acest weekend pe Funders and Founders cu 34 de metrici pe care le poți urmări pentru a măsura evoluția business-ului tău. De multe ori, dacă știi aceste lucruri, poți să te prezinți mai bine investitorilor. Ei vor întreba de metricile tale, de evoluția de la lună la lună, de potențialul pe care-l are afacerea pe termen lung și cât de mare e piața.

Trebuie să te uiți mereu la clienții tăi, cine sunt ei, cât te costă să achiziționezi unul și cum poți să recuperezi investiția aceasta. De asemenea, poți porni de la lucruri simple, cum ar fi numărul de persoane interesante sau de la utilizatorii activi. Evident, metricile depind de industrie, dar contează să ai o creștere constantă. Dacă vrei să primești investiții mari, trebuie să faci o strategie de creștere bruscă, să scalezi și să întorci investiția în timp.

Analizează metricile de mai jos, poți să și le printezi și gândește care se potrivește pentru compania ta.

Foto - Flickr/Milan Stankovic

 



Citeste si