LG, interes serios față de inteligența artificială: Lansează Thinq

LG Electronics anunță crearea mărcii ThinQ sub care se vor reuni în 2018 toate electrocasnicele, aparatele electronice pentru consumatori și serviciile ce utilizează inteligența artificială.

Produsele și serviciile LG ThinQ vor avea capacitatea de a folosi tehnologia deep learning și de a comunica între ele, utilizând o varietate de tehnologii AI, atât din partea altor parteneri, cât și tehnologia AI proprie LG, DeepThinQ.

LG a pus bazele eforturilor sale în lumea AI în cadrul CES 2017, când a anunțat DeepThinQ, urmat de inițiativa de a include Wi-Fi în toate aparatele sale premium lansate în acest an. În iunie, LG a deschis Laboratorul de Inteligență Artificială din Seoul, sub conducerea CTO-ului companiei, urmărind să implementeze cercetările sale diverse din domeniul AI în cadrul unor tehnologii care să recunoască, să deducă și să învețe folosind vocea, informațiile video și senzorii. Laboratorul AI de la LG a contribuit la dezvoltarea primului aparat de aer condiționat din lume care calculează dimensiunea spațiului în care este utilizat, precum și a frigiderelor, mașinilor de spălat și aspiratoarelor inteligente.

“Scopul mărcii ThinQ este de a sublinia faptul că produsele inteligente LG se gândesc mereu la dvs., pentru a vă îmbunătăți viața,” a declarat Han Chang-hee, șef al Centrului de marketing global LG. “AI este următoarea frontieră tehnologică, și, ca lideri pe piața de aparate electrocasnice și electronice pentru consumatori, avem responsabilitatea de a face AI mai prietenos și mai puțin intimidant.”

Zona ThinQ a standului LG de la CES va demonstra, între 9-12 ianuarie, gama largă de produse AI de la LG disponibile în 2018.



Citeste si