- 11 Septembrie 2025
Nommy, aplicația care te motivează să descoperi restaurante noi, primește investiție de 300.000 de euro
Descoperi restaurante noi și plătești mai puțin la notă
Nommy este o aplicație care vrea să contribuie la o viață socială cât mai activă și mai interesantă în rândul românilor, o soluție care scoate oamenii din rutina acelorași 5-6 restaurante.
Startup-ul este cofondat de Eduard Burghelia, antreprenor cu experiență în investiții și distins cu titlul Young Entrepreneur of the Year 2019 din partea Romanian Business Leaders, alături de echipele Neo Vision - companie tech cu peste 10 ani de experiență și 200+ proiecte software livrate global - și Promocrat, agenție de marketing specializată în dezvoltarea brandurilor locale și internaționale.
Alături de fondatori, în proiect s-a alăturat și V7 Capital, care vine cu experiența solidă în HoReCa, retail și tehnologie.
Tot ei, V7, NeoVision și Promocrat, au contribuit cu părți egale la investiția de 300.000 de euro, fie că vorbim de cash, servicii de marketing sau web development. Investiția e menită să ducă produsul în faza de creștere accelerată, asta după ce în doar câteva luni comunitatea a adunat 1.000 de membri, 50 de restaurante partenere și peste 100 de recompense active.
Ce face Nommy mai exact?Pentru 7 EUR/lună, membrii primesc acces la restaurante atent selectate și primesc recompense exclusive: spre exemplu, 50 lei credit de consum sau deserturi, cocktailuri și aperitive oferite din partea casei. Restaurantele nu plătesc nimic către Nommy, ci câștigă clienți noi fără bătăile de cap și costurile imprevizibile ale reclamelor sau fără să-și sacrifice marja în platformele de livrare.
Nommy înseamnă o experiență completă de explorare gastronomică:
- utilizatorii urmăresc un feed cu videoclipuri reale filmate în restaurante
- descoperă unde mănâncă prietenii lor și urcă în clasamentul exploratorilor urbani dacă descoperă cele mai multe locuri noi
- membrii sunt invitați la evenimente speciale și pot afla primii de restaurantele noi
În plan se află și o academie de influenceri culinari, care să ajute restaurantele să își spună povestea prin video.
Locațiile partenere sunt conduse de antreprenori locali pasionați de bucătăria lor, care au ratinguri bune pe Google și o poveste autentică. Printre favoritele comunității se numără Ever After și Zăganu Bistro, dar și hidden gems ca Ici et La, 15A sau Arco.
„Oamenii nu au nevoie de încă o aplicație de discounturi la restaurante mediocre. Ceea ce își doresc cu adevărat sunt experiențe noi și un motiv real să iasă din rutină. Nommy este un motivation product - îți dă impulsul să explorezi, să descoperi locuri de calitate și să te bucuri de ele. Iar «support local» nu e un slogan, ci fundația pe care am construit Nommy. Aproape toate restaurantele partenere sunt businessuri locale, ceea ce înseamnă că fiecare ieșire ajută orașul să înflorească.”, spune Eduard Burghelia, cofondator.
Nommy vizează atingerea a 400 de recompense active în București în următoarele 3 luni, urmând extinderea în orașe precum Cluj, Iași, Constanța și Brașov. Pentru extinderea internațională, echipa a stabilit deja o listă scurtă de parteneri locali cu experiență în fiecare piață vizată.
Aplicația poate fi descărcată din AppStore și Google Play. Detalii aici.