- 15 Octombrie 2024
Pago finalizează investiția de 2,3 mil. de euro pentru extindere internațională. 225 de investitori de pe SeedBlink și Mozaik Investments au contribuit
Articol actualizat pe 15 octombrie cu ultimele cifre actualizate ale campaniei.
Investiție Pago - SeedBlink și Mozaik Investments au contribuit
Runda totală de 2.300.000 de euro a fost co-investită de Mozaik Investments, o firmă de private equity axată pe susținerea întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) din Europa Centrală și de Est (CEE). Investitia atrasa va permite Pago să accelereze expansiunea pe 3 noi piețe europene și să își consolideze poziția în România, Italia și Polonia.
Adrian Cighi, co-fondatorul Pago, a declarat: „Suntem impresionați și recunoscători pentru susținerea investitorilor și pentru evoluția rapidă a rundei de finanțare. Capitalul atras ne va ajuta să accelerăm creșterea în următorii ani, atât prin integrări noi în aplicațiile partenere din România, cât și prin replicarea succesului de aici în alte 5 țări în care suntem deja prezenți sau în care avem în plan să ne extindem în curând..”
Eric Bartha, Head of Financial Services la SeedBlink, a adăugat: “Pago a înțeles că succesul vine din construirea unei comunități solide, atrăgând peste 220 de investitori prin SeedBlink. Suntem mândri să oferim o platformă care sprijină companiile ce urmăresc o listare publică în următorii 2-3 ani. Felicitări echipei pentru acest succes remarcabil.”
Pago are 500.000 de utilizatori activi în RomâniaCapitalul va fi utilizat pentru îmbunătățirea funcționalităților aplicației Pago, consolidarea parteneriatelor strategice cu bănci și aplicații partenere, și dezvoltarea serviciilor oferite în alte 5 țări.
Deși România rămâne o piață cu potențial de creștere, Pago își accelerează deja expansiunea internațională. Aplicația este activă în Italia și Polonia, piețe alese strategic datorită infrastructurii tehnice și organizării similare cu Romania. În planurile de viitor se numără îmbunătățirea experienței utilizatorilor, dezvoltarea integrărilor B2B locale și creșterea echipelor dedicate pentru fiecare țară.
În România, Pago are peste 500.000 de utilizatori activi, demonstrând o adopție rapidă și o cerere puternică. Compania vizează extinderea serviciilor în următoarele 12-18 luni în aplicații cu peste 6 milioane de utilizatori.
Echipa Pago numără 55 de membri, mulți fiind alături de companie încă de la început. Toți angajații beneficiază de un program ESOP, aliniindu-le interesele cu succesul companiei și încurajând implicarea lor activă.
Obiectivele Pago în următorul an jumătate - 6 milioane de instalări ale aplicațieiObiectivul Pago este să ajungă cu serviciile disponibile pe 6 milioane de telefoane din România în următoarele 12-18 luni.
O altă țintă a companiei este accelerarea extinderii pe noi piețe europene și dezvoltarea de noi funcționalități care să îmbunătățească experiența utilizatorilor.
"Suntem profund recunoscători pentru încrederea pe care ne-au arătat-o investitorii noștri. Suprasubscrierea din prima zi a fost o validare a muncii noastre și a direcției pe care ne-am propus-o. Acum ne concentrăm pe următorii pași și suntem entuziasmați de oportunitățile pe care le avem în față", a declarat Adrian Cighi, CEO și co-fondator Pago.
Pentru mai multe informații despre oportunitatea de a investi în Pago, AICI.