Parteneriat între KPMG și UiPath în România pentru dezvoltarea de soluții inteligente

KPMG în România anunță încheierea parteneriatului cu UiPath, un lider în domeniul enterprise Robotic Process Automation (RPA) software, pentru dezvoltarea și furnizarea de soluții inteligente de automatizare pentru clienți.

Împreună, KPMG în România și UiPath vor oferi companiilor posibilitatea unei transformări digitale complexe a afacerilor, utilizând cele mai noi tehnologii pentru transformarea operațiunilor, pentru inovarea necesară competitivității și pentru reimaginarea experienței clientului final. 

Acest parteneriat reprezintă o nouă etapă în colaborarea RPA între cele două firme, cu focus pe implementarea și gestionarea programelor de transformare digitală de anvergură. Experiența KPMG în România în livrarea de servicii de consultanță și de implementare de soluții software complexe va complementa capabilitatea, agilitatea și scalabilitatea platformei de automatizare end-to-end a UiPath. 

Richard Perrin, Partener, Head of Advisory KPMG în România, spune: “KPMG în România dezvoltă de mulți ani servicii de transformare digitală pentru clienți, iar echipa noastră include unii dintre cei mai buni experți în domeniu. Pe măsură ce presiunile competitive cresc, companiile nu mai pot neglija oportunitățile pe care le poate oferi transformarea digitală, ca îmbunătățire a serviciilor pentru clienți, dar și a eficienței organizaționale. Acest nou parteneriat cu UiPath va extinde gama de expertiză pe care o putem oferi clienților noștri în domeniul RPA”. 

Anemari Ionescu, Director KPMG în România, Digital Solutions, Centrul de Excelență KPMG Lighthouse, afirmă: “Această alianță reunește două capabilități unice – excelența în servicii de consultanță și expertiza dedicată pe industrii. KPMG Romania Lighthouse include o echipa dedicată certificată UiPath. Expertiza acestei echipe este dovedită prin dezvoltarea a peste 100 de roboți cross- sau specifici nevoilor fiecărei industrii. Aceștia sunt folosiți de clienții noștri care activează în domenii precum financiar-bancar, telecomunicații, retail, petrol și gaze, sănătate, agricultură, în diferite departamente inclusiv financiar & contabilitate, resurse umane, vânzări, marketing, legal, risk management.

Prin identificarea task-urilor potrivite pentru automatizare și prin furnizarea expertizei cheie în zona de management al schimbării, echipa KPMG Lighthouse România livrează strategia, proiectarea, dezvoltarea și capacitatea de implementare necesare transformării modurilor de operare ale clienților noștri. 

Prin aceasta alianță, KPMG în România este inclusă în lista selectă a partenerilor Diamond UiPath, ceea ce ne motivează și mai mult în a crea produse inovative cu scopul de a oferi clienților noștri optimizarea productivității, mai multă eficiența și reducere a costurilor.”

UiPath are viziunea livrării unei “Intreprinderi Automatizate - Fully Automated Enterprise“, în care companiile utilizează automatizarea pentru a-și debloca întregul potențial. UiPath oferă o platformă end-to-end pentru automatizare, combinând o soluție RPA cu un set complet de capabilități astfel încât orice organizație își poate scala operațiunile digitale cu o rapiditate fără precedent. 

Prin această alianță, KPMG în România are posibilitatea să ofere un răspuns mai rapid pentru nevoile complexe ale clienților din prezent și viitor, care intenționează să își reformeze procesele de afaceri cu ajutorul automatizării inteligente, și poate să le ofere expertiza și uneltele necesare pentru implementarea RPA la scară largă. 

„Ne face plăcere să lucrăm cu KPMG în România, combinând eforturile noastre pentru a ajuta organizațiile să decidă cu ușurință ce să automatizeze și cum să avanseze transformarea lor digitală”, a declarat Stina Gustavsson, Director Strategic Partnerships EMEA la UiPath. „Combinarea serviciilor KPMG cu platforma noastră de automatizare end-to-end ne permite să ne îmbunătățim ofertele către clienții noștri comuni. Capacitatea KPMG de a furniza servicii care susțin organizațiile pe întregul parcurs de automatizare, de la definirea strategiei la îmbunătățirea continuă și inovare, este esențială pentru furnizarea de noi capacități de automatizare.”



Citeste si