- 29 Martie 2018
Primăria București retrage propunerea de modificare a regulamentului de taximetrie: poziția Clever
Reprezentanții Clever Taxi susțin, într-un comunicat de presă, că ”măsura Primăriei reprezintă un pas înainte pentru inovarea serviciilor de taximetrie, aceasta susținând, de asemenea, obiectivul Clever Taxi de a oferi un serviciu mai sigur, modern și orientat către descongestionarea traficului din oraș”.
“Salutăm inițiativa Primarului General al Capitalei de a se apleca asupra serviciului de taxi și de a încuraja o dezbatere reală și consistentă pe acest subiect atât de important pentru viața orașului. Clever Taxi este dispus sa pună la dispoziție întreaga expertiză și să lucreze alături de autorități și de ceilalți actori din piață pentru a aduce serviciul de taximetrie în anul 2018”, a declarat Mihai Rotaru, cofondator Clever Taxi.
În sprijinul obiectivului de modernizare a serviciului de taximetrie, Clever Taxi anunță un discount de 50% pentru toți utilizatorii aplicației care vor opta pentru CleverPay. Discountul este valabil începând cu data de 30.03.2018, acesta fiind disponibil exclusiv în ultima versiune a aplicației. Discountul este aplicabil doar în afara orelor de vârf.
“Considerăm că este decizia corectă pentru mobilitatea și binele cetățenilor. Prin acordarea acestui discount, ne exprimăm dorința de a mișca orașul și de a încuraja serviciile de transport public în București. Vrem să încurajăm plata curselor de taxi prin card bancar și să arătăm că această opțiune este deja posibilă în piață fără să fie nevoie de un regulament nou”, a mai precizat Mihai Rotaru.
Conform datelor interne ale companiei, 1 din 4 bucureșteni folosește aplicația Clever Taxi. Această cifră este bazată pe evoluția serviciului din 2014 până în prezent, perioadă în care Clever Taxi a deservit peste 500.000 de pasageri doar în București, procesând peste 80 de milioane de curse. În tot acest timp, distanța medie de sosire a unui șofer a ajuns la 600m, iar timpul mediu de sosire a ajuns la 3:15 minute. De asemenea, bucureștenii au acordat un rating mediu de 4,7* șoferilor cu care au interacționat.