Proprietarul World Class creează un nou brand de fitness, Befit

Vectr Holdings, grupul de investiții din spatele World Class România, lansează un nou brand de nișă, Befit, poziționat în segmentul accesibil al pieței de fitness din România. Noul brand oferă soluții accesibile, tehnologizate și ușor de utilizat pentru nevoile consumatorului local, pe o piață în creștere a românilor interesați de un stil de viață activ și sănătos.

Befit propune un model de fitness cu valoare ridicată și acces facil, creat special pentru publicul tânăr, urban, care caută conveniență, inovație și flexibilitate.

Brandul propune două formate distincte de cluburi: săli de antrenament compacte, cu echipamente esențiale, și locații mai mari, care combină accesul la sala de fitness cu clase de grup.

Ambele concepte funcționează pe un model operațional optimizat, cu personal prezent într-un interval restrâns și acces prelungit în regim automatizat – anumite cluburi vor fi deschise 24/7, datorită sistemelor inteligente de management al clădirii.

„Obiectivul Befit este să aducă fitness-ul mai aproape de locul în care oamenii trăiesc sau lucrează – accesibil tuturor, indiferent de nivelul de pregătire sau obiectivele personale. Cu abonamente de la doar 150 RON/lună, oferim o experiență completă de antrenament: de la echipamente de top pentru forță, cardio, box și zone inspirate din CrossFit, până la amenajări tip Booty Builder și Hyrox-style”, a declarat Milan Mirkovic, General Manager Befit.

Befit va începe cu patru locații centrale în Timișoara, care se vor deschide în luna iulie, iar până la finalul anului vor opera 20 de locații în șase orașe din România. Ținta noului brand este de a avea 25 de noi deschideri anual, în perioada 2026–2030 și vizează orașele cu peste 100.000 de locuitori.

România este una dintre cele mai dinamice piețe de fitness din Europa, înregistrând o creștere de peste 45% în ultimii ani. Befit este răspunsul strategic al Vectr Holdings la o nevoie clară de opțiuni de fitness mai incluzive și accesibile.

„Vedem un potențial uriaș în a adresa publicul tânăr din România”, a adăugat Jean Marc Sinkora, CEO Vectr Holdings. „Tinerii sunt din ce în ce mai atenți la starea lor fizică și mentală, însă au nevoie de spații care să fie atât accesibile, cât și relevante pentru stilul lor de viață. Befit nu este doar o sală de sport – este o comunitate în care se pot regăsi.”

 



Citeste si