Rezultate Orange România: internetul 4G, consumat intens

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul doi al anului 2017, disponibile la 30 iunie. În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 266,8 milioane de euro, în creștere cu 11% faţă de perioada similară a anului trecut.

Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile și a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente. La 30 iunie 2017, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.080.000 clienți, menținând constant numărul de abonați, comparativ cu primul trimestru al anului.

Traficul 4G s-a dublat

În trimestrul al doilea din 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de 4 ori, menținându-se ritmul de creștere din trimestrul precedent. La 30 iunie 2017, 2,6 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G, cu 65% mai mulți comparativ cu cel de-al doilea trimestru al anului 2016. .

Un alt factor ce a contribuit la creșterea traficului și a numărului de utilizatori 4G au fost vânzările accelerate de smartphone-uri 4G care au înregistrat o creștere de 15%. În egală măsură, dispozitivele conectate la smartphone au menținut un ritm accelerat de creștere de 151% în prima jumătate a anului 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Această tendință s-a observat și pentru Smart Home, unde adopția serviciului a crescut de patru ori în primul semestru din 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

40.000 de TB de date mobile la 20 de ani

În luna iunie, Orange a aniversat 20 de ani de prezență în România și a sărbătorit loialitatea clienților prin acordarea a 20 GB pe lună, timp de două luni în cea mai extinsă rețea 4G. Cu acest prilej, au fost acordați aproximativ 40.000 TB de date mobile. Tot pentru a marca momentul aniversar, Orange a susținut o demonstrație a funcționalității 5G, punând în valoare beneficiile concrete aduse de vitezele de acces mult mai mari ale noii tehnologii și latențele semnificativ reduse ale acesteia.

La 30 iunie 2017, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 351.000 clienți, în creștere cu 15,3% față de aceeași perioadă din 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau 124.000 de abonați la finalul trimestrului 2.

Orange TV Go - 2,3 milioane de utilizatori

Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a atins 2,3 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru din 2017, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației în prima jumatate a anului 2017 a crescut cu 83% față de primele 6 luni ale anului 2016, pe fondul îmbunătățirii experienței de utilizare a aplicației si al interesului deja confirmat pentru consumul de servicii video pe dispozitive mobile.

Apetit crescut pentru aplicații mobile

La finalul primelor 6 luni din an, aplicația „Contul meu Orange” a înregistrat o creștere de aproximativ 50% a utilizatorilor activi față de finalul anului 2016, ca urmare a creșterii interesului pentru serviciile din zona digitală.



Citeste si