Rezultatele financiare ale Lenovo arată că piața PC-urilor nu moare

Grupul Lenovo a anunțat rezultatele financiare înregistrate în al patrulea trimestru fiscal, precum și rezultatele complete obținute în anul fiscal 2017-2018, încheiate la 31 martie 2018.

Lenovo continuă transformarea dintr-un producător de PC-uri într-un grup inovator cu un portofoliu complex care include dispozitive inteligente, centre de date, Internet of Things (IoT) și inteligență artificială.

Grupul Lenovo a raportat în perioada ianuarie – martie 2018 încasări de 10,6 miliarde de dolari, în creștere cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut. Aceasta este prima creștere de două cifre procentuale din ultimele 10 trimestre, ceea ce demonstrează un progres excepțional al performanței companiei.

Tot în trimestrul patru, grupul Lenovo a înregistrat venituri înainte de impozitare de 37 milioane de dolari, cu 143% peste nivelul din aceeași perioadă a anului trecut (15 milioane de dolari). Și profitabilitatea companiei s-a îmbunătățit în toate cele trei divizii cheie, respectiv profitul operațional* a crescut cu 255 milioane de dolari, la 76 milioane de dolari.

Pe parcursul întregului an fiscal 2017 - 2018veniturile grupului au crescut cu 5% față de anul anterior, la peste 45,3 de miliarde de dolari. Performanța operațională a grupului a crescut cu 96 milioane de dolari comparativ cu anul anterior, la 193 milioane de dolari.

Divizia Personal Computer and Smart Devices (PCSD) a raportat venituri de 7,7 miliarde de dolari în trimestru patru, în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului anterior și cea mai mare creștere din ultimii patru ani. La nivelul întregului an fiscal, divizia a raportat încasări de 32,4 miliarde de dolari, în urcare cu 8% față de anul fiscal precedent.

Divizia Data Center Group (DCG) a înregistrat o creștere trimestrială a veniturilor de 44% față de aceeași perioadă a anului anterior, respectiv la 1,2 miliarde de dolari. Pentru întregul an fiscal, DCG a raportat încasări de 4,4 miliarde de dolari, cu 8% peste valoarea din anul fiscal 2016-2017.

Divizia Mobile Business Group (MBG) a înregistrat în trimestrul patru încasări de 1,3 miliarde de dolari, respectiv 7,2 miliarde de dolari pentru întregul an fiscal. Divizia MBG a înregistrat performanțe excepționale pe continentul american, respectiv creșteri anuale de 40% în volum în America Latină (de 20 de ori mai mult decât media industriei) și de 57% în America de Nord.

De asemenea, Lenovo a anunțat în trimestrul patru integrarea diviziei Personal Computer and Smart Devices cu divizia Mobile Business Group într-o nouă divizie denumităIntelligent Devices Group (IDG). Această nouă divizie va ajuta compania să își accelereze și să își dezvolte statutul de lider și inovator în dezvoltarea de dispozitive inteligente.

 



Citeste si