S-a lansat o unealtă pentru comunitățile de angajați. Komm.io eficientizează colaborarea

Compania de software development, Gentlab, lansează Komm.io, un nou instrument creat pentru a eficientiza procesele de managementul resurselor umane în companii. Komm.io este o platformă tip SaaS (Software as a Service) disponibilă atât pe web cât și pe mobile, care îi aduce împreună pe angajații și pe partenerii unei companii, facilitând schimbul de informații.

Komm.io este un nou tip de intranet care eficientizează comunicarea cu personalul din toate departamentele oricând și de oriunde, asigură o informare constantă și obținerea de feedback în timp real din partea echipelor implicate. Managerul platformei are posibilitatea să creeze departamente în comunitate, astfel încât fiecare membru să aibă acces la noutățile, resursele și conținutul care îl interesează direct (i.e marketing, sales, logistică etc) și să primească pe email doar notificări legate de acesta.

Comunitățile create în Komm.io au la dispoziție multiple tool-uri concepute pentru a susține interacțiunea între membri. Aceștia pot pune întrebări, pot posta comentarii la diverse subiecte și pot oferi răspunsuri. Cele mai bune răspunsuri sunt evidențiate și plasate la începutul discuției pentru a fi mai ușor de accesat. De asemenea, în cadrul discuțiilor pot fi atașate diverse tipuri de documente.

Instrumentele puse la dispoziție de Komm.io ajută echipele să-și dezvolte ideile și să le ducă spre implementare într-un timp mai scurt și mai eficient. Fiecare componentă este dezbătută sau supusă voting-ului, pot fi dezvoltate chestionare și sondaje care permit fiecărui membru să contribuie la îmbunătățirea proiectului.

Platforma Komm.io va contribui de asemenea, la crearea unui sistem de customer care mai performant prin instrumentele pe care le oferă pentru facilitarea comunicării dintre echipă și clienți. Posibilitatea de a crea grupuri de discuții, îi va permite managerului să păstreze confidențialitatea anumitor informații.

Utilizatorii Komm.io pot dezvolta un marketplace unde diverși funizori de servicii și produse își pot înscrie și prezenta într-un mod interactiv și ușor de înțeles, ofertele exclusive pentru angajații companiei. Tot prin intermediul platformei, managerul poate afla care sunt nevoile și preferințele angajaţilor, poate solicita oferte personalizate, negocia discount-uri şi contracta ceea ce se potriveşte cel mai bine cu profilul angajaților.

Un altă funcționalitate prezentată de Komm.io este posibilitatea de a organiza cursuri online și onsite prin integrarea platformei de eLearning Knolyx, dezvoltată tot de Gentlab.

De asemenea, managementul evenimentelor trece la un nou nivel prin Komm.io datorită soluțiilor integrate pe care le oferă în acest caz:

  • Posibilitatea de înregistrare a participanților la eveniment
  • Comunicare & interacțiune înainte, în timpul și post eveniment prin campanii de e-mail, notificari în platformă și/sau sms-uri
  • Sesiunile de Q&A în cadrul evenimentelor pot fi făcute online (public/anonim)
  • Obtinerea de feedback instant din partea audienței pentru prezentări
  • Posibilitatea realizării de sondaje/voting pe loc cu participanții din sală și afișarea rezultatelor în timp real
  • Acces la profilul membrilor audienței
  • Opțiune de chat pentru participanți
  • Upload documente (prezentări/poze)

Komm.io poate fi accesat pe app.komm.io iar aplicația mobilă poate fi descărcată de pe Google Play și Apple Store.

Cei care doresc să testeze platforma, se pot autentifica prin conturile demouser@komm.io, cu parola demo sau demouser4@komm.io, cu parola 1234.

 



Citeste si