- 7 Martie 2024
SalesOMMO, companionul care oferă informații ”mură-n gură” oamenilor de vânzări
SalesOMMO a făcut recent un soft launch, s-a listat pe SeedBlink, a primit deja o finanțare de peste 50.000 de euro de la un grup de investitori condus de Growceanu, iar fondatorii își urmează planul de dezvoltare care-i va conduce într-o zi spre statutul de unicorn.
Am povestit despre ce face, mai exact, SalesOMMO, cum ajută oamenii de vânzări, fie ei din companii mici, din corporații, sau chiar fondatorii de startup-uri care încă se ocupă ei de această activitate pentru a-și extinde afacerile, despre monetizarea acestui proiect, modul în care a fost construită echipa, dar și despre importanța unei rețele și comunități pentru orice fondator de startup alături de Mihai Guran, cofondator SalesOMMO și consultant de vânzări.
Campania de SeedBlink a SalesOMMO este încă activă și puteți investi în startup-ul românesc care le oferă profesioniștilor din vânzări informații despre interlocutorii lor ”mură-n gură”, ajutându-i să reducă din timpul pe care-l petrec documentând întâlniri de business, accesând acest link.
Utilizând atât modele generale de învațare a limbajului (LLM), cât și modele specializate, SalesOMMO accelerează exponențial documentarea necesară pentru abordarea în prospectare de business, înainte de întâlnirile cu clienți potențiali sau existenți.
Urmăriți video-ul de mai sus pentru a afla informații pe larg despre oferta SalesOMMO, investiții, abonamente, sau citiți un rezumat al discuției noastre cu Mihai Guran mai jos.
SalesOMMO, companionul echipelor de vânzări
Noi suntem un startup puțin atipic, pentru că încă de la stadiul de idee ne-am dus într-un accelerator ca să ne formăm și să ne rodăm echipa, să ne găsim un mod de a conlucra. Am început foarte devreme să facem pitch-uri către investitori. E foarte bine că am făcut asta pentru că am putut să încorporăm tot feedback-ul pe care l-am primit.
Îmi place viața de fondator și mi-am dorit să fac o schimbare. Cred că din septembrie sunt full time la SalesOMMO.
Ideea inițială a fost de a head up display. Pentru că pe un head up display poți să pui foarte multe lucruri, pe urmă am discutat și am zis să facem customer research: automatizăm ceva ce azi se face în mare parte manual, sau cu niște softuri extrem de scumpe.
Noi încercăm să facem această automatizare și să dăm esența despre un client cu care te vezi, foarte repede, ”mură-n gură”, așa cum ne-a spus cineva, omului de vânzări sau antreprenorului care-și face singur vânzările, pentru că și acesta este un segment de piață, să aibă un brief cu cel cu care se vede care să-i permită să lege o conversație ușor, firesc, uman.
Nu ne propunem să automatizăm fluxuri, să trimitem mesaje automatizate. Noi ne propunem să fim un companion virtual al oamenilor de vânzări, al oamenilor.
Cum folosești SalesOMMO în procesul de vânzareSalesOMMO poate fi folosit în mai multe momente în procesul de vânzare.
Poate fi folosit înainte de întâlnire, când nu știi nimic despre persoana cu care te întâlnești și ai nevoie de niște ice breakers, niște subiecte de conversație de introducere.
Este acest use case: ”mă întâlnesc cu Oana, nu știu nimic despre ea.”
Este un alt use case pe care l-am întâlnit la interviuri: ”m-am întâlnit cu Oana acum 3 luni și am uitat total ce am vorbit cu ea. Ajută-mă, nu am timp!”. Aici ajung la un alt use case. Pentru că sunt o persoană foarte ocupată, am foarte multe întâlniri într-o zi, poate lucrez pentru o companie care e în creștere, pur și simplu nu am timp, nu am un asistent uman care să-mi pregătească întâlnirile, așa că am nevoie de un brief rapid înainte de întâlnire, și nu vreau doar datele dintr-un LinkedIn.
Competiția noastră este munca manuală în acest moment și cel mai mare prieten al nostru este timpul pe care ei nu-l au. Ei știu ce să facă și unde să se uite, noi încercăm să automatizăm și să le dăm ”mură-n gură”.
Mai este un use case pe care l-am descoperit tot din interviuri: sunt într-o întâlnire cu Oana și apare Sorin. Nu știu cine este Sorin, dar SalesOMMO vede că va fi și Sorin în întâlnire, pe care l-a adăugat Oana, și scoate un brief și despre el ca să știu cine este cu mine la masă.
Lipsa SalesOMMO am simțit-o tot timpul. Am fost o persoană conștincioasă, mi-a făcut singur research-ul.
Începând de anul trecut, de când au luat foarte mult avânt soluțiile de language models, cum este ChatGPT, noi suntem integrați cu ChatGPT ca să înțelegem anumite lucruri din texte.
În al doilea rând, pentru că am și date la dispoziție, și avem și soluții de automatizare la dispoziție, am putut să punem toate aceste 3 tehnologii la un loc, peste care punem toate cunoștințele noastre.
Avem large language models, avem soluții de automatizare și avem date. Date de la Veridion, automatizare de la Processio, urmează să integrăm și soluții de transcriere de la Vatis Tech.
Încercăm să folosim componente din ecosistem local, sau mai larg, și soluții care sunt acum pe val. Acum a fost momentul și ne-am urcat pe val. Plus că tot ce era dificil până acum de făcut, a devenit mult mai simplu.
Integrarea SalesOMMODe la bun început ne-am dorit să ne integrăm. Suntem o soluție specializată, poate fi folosită și doar la cercetare, dar, în general, munca de vânzări este o muncă de echipă. Oamenii de vânzări au soluții pe care le folosesc, dar intervine un fel de oboseala tehnologică. Noi vrem să aducem și date externe și interne la un loc și să dăm toate informațiile de care au nevoie.
Avem 51.500 de euro de la Growceanu, am pus și noi 30.000 de euro pentru că nu am putut să așteptăm doar investitori din afară.
În afară de banii aceștia suntem pe SeedBlink unde avem jumătate din suma minimă asigurată, dar ne dorim să atragem mai multă finanțare pentru că avem un roadmap foarte bine stabilit și știm că vrem să ne aducem un fond de primă mână. Avem nevoie de un produs mai complex decât am putea să facem cu banii pe care îi avem acum.
Suntem într-un proces de accelerare a dezvoltării, atât prin recrutări, cât și revizuim roadmap-ul ca să vedem ce se poate accelera după ce am primit această finanțare.
Avem 3 pachete: entry level, mid și premium, în funcție de câte profile caută și de câte credite de AI. Datele au un cost, ele au și o valoare. O altă valoare vine din insight-uri, stocăm notele, ne integrăm cu CRM-urile, mailurile și calendarele clienților.
Pachetele pornesc de la 35, 75 și 99 euro/lună.