Secretul aplicației care schimbă televiziunea: HQ Trivia

HQ Trivia este probabil aplicația care a schimbat cel mai mult lumea în ultimul an prin jocul său interactiv care implică sute de mii sau milioane de oameni care se luptă pentru premii în bani. Brandon Title, responsabilul pentru parteneriate și programe a fost la conferința DMEXCO la Koln, de unde transmite și start-up.ro.

HQ Trivia a fost lansat acum mai bine de un an și a luat toată lumea prin surprindere. Americanii, care au creat anterior aplicația video Vine, au reușit să facă ceea ce televiziunile căutau de mulți ani: televiziune interactivă. Au făcut-o prin intermediul unui concurs cu întrebări și răspunsuri.

 

Ai 12 întrebări, ai 10 secunde să răspunzi la fiecare și dacă ajungi până la final,  împarți suma de bani pusă-n joc cu ceilalți care au răspuns la toate întrebările. Dacă ieși din joc, pierzi ocazia. Așadar, HQ Trivia a reușit să primească atenție absolută de la utilizatori și de la prietenii lor, pentru că mulți se opresc din ce fac și, împreună cu amicii, joacă jocul din aplicație.

 

"Ce a lipsit a fost nevoia de a te uita live la TV. Fondatorii s-au uitat în lume și au văzut că lipsește această nevoie. Următoarea evoluție în video a fost ca fondatorii să facă televiziune interactivă. Anterior au creat Vine. A creat nevoia de a fi acolo, de a juca jocul cu prietenii, de a te opri din ce faci.", a spus Brandon Title pe scena de la DMEXCO.

 

"Audiența de astăzi e incredibilă și intră iar și iar pentru conținut. În primele 6-8 luni a fost o manie extraordinară. Am avut invitați ca Robert de Niro, The Rock și încercăm să facem conținutul cât mai nou.", a mai spus reprezentantul HQ Trivia.

 

Extindere globală posibilă?

 

Momentan show-ul este în Statele Unite și Marea Britanie, dar poate fi jucat de oriunde. Singura diferență e că prezentatorii, căci HQ Trivia are prezentatori live, sunt din țările respective. De asemenea, întrebările sunt relativ localizate și multe țin de cultura locală. E o extindere globală posibilă pentru o aplicație care nu înseamnă doar software, ci și mult conținut?

 

"În timpul verii am experimentat cu show-uri în Germania și Australia. Vom încerca să lansăm HQ Trivia peste tot în lume. HQ Trivia a fost jucat în 80 de țări, indiferent dacă e vorba de show-ul din Statele Unite sau din UK.", a spus Brandon Title.

 

HQ Trivia nu a fost lipsit de hopuri, pentru că serverele au cedat de multe ori. "A fost o provocare să avem contact cu 4 milioane de oameni care interacționează live cu un conținut video. Facem ceea ce nu a mai fost făcut niciodată, din acest motiv și publicul a acceptat mai ușor momentele când transmisiunea nu a avut cea mai bună calitate și exista un lag pe server.".

 

Cu toate acestea, HQ Trivia e transformațional pentru că e pentru prima oară când e mai ușor să lansezi un format de televiziune, practic, în mai multe țări, fără să fii limitat de reglementări, costuri și public.

 

Parteneriate cu branduri uriașe

 

"Am avut parteneriate cu Warner Bros pentru a promova șase filme care au fost ulterior numărul 1 în Box Office. Vom mai lucra și la alte firme. Gândim diferit parteneriatele față de televiziunea normală. Vorbim de o experiență integrativă, nu una care să oprească experiența.", a spus Brandon Title.

 

"Vom avea un episod special cu Target, în seara premiilor Emmy, unde vom da un singur premiu de 100.000 de dolari. Va fi cel mai mare premiu individual din istorie.".

 

Ce avantaj are HQ Trivia? Atenția absolută a publicului. "Sunt puține locuri unde oamenii îți oferă atenția lor absolută, iar în HQ Trivia se întâmplă acest lucru. E foarte mult zgomot de fond, e multă social media. În HQ Trivia te uiți 15 minute la același ecran, fără nicio întrerupere. De asemenea, am lansat posibilitatea pentru branduri să ruleze reclame de 15 secunde înainte de începerea jocului, în momentele în care utilizatorii noștri se adună. Avem, de asemenea, un format numit Hero Spot, când poți rula un video în cele 5 secunde fix dinaintea jocului.".

 

 

 

 

 



Citeste si