- 20 Decembrie 2021
Sodexo România își automatizează procesele cu tehnologii RPA
Tehnologia RPA permite Sodexo să ofere servicii superioare clienților și partenerilor din rețea, facilitând procesele de întreținere și de comunicare. De asemenea, tehnologia va permite automatizarea sustenabilă a tuturor tipurilor de procese, de la front-office la back-office, oferind o experiență net superioară clienților și partenerilor.
“Pentru noi, folosirea roboților RPA reprezintă un vector esențial în direcția digitalizării, care conferă acces facil la platformele și serviciile noastre, precum și răspunsuri în timp real. Estimăm că timpul alocat activităților operaționale, precum emiterea facturilor, a rambusărilor, a notelor de credit, se va reduce semnificativ, în anumite cazuri, chiar la jumătate. În același timp, economisind timp de la activitățile de rutină, angajații vor avea posibilitatea de a se specializa în domenii în care expertiza lor este mai relevantă, ceea ce va duce la creșterea lor profesională și a gradului de inovare” a spus Laurent Sury, Chief Financial Officer, Sodexo BRS România.
Valoarea adăugată oferită de NTT DATA Romania constă în know-how-ul specific pentru fluxurile de activitate, în soluții și servicii personalizate pentru procesele identificate spre a fi automatizate. Soluția va transforma procesele de business prin aplicarea celor mai performante procese și componente de automatizare reutilizabile.
„Într-o eră dictată de nivelul de receptivitate față de clienți, automatizarea proceselor robotizate (RPA) devine rapid crucială pentru toate organizațiile care urmăresc transformarea digitală. Expertiza noastră RPA a ajutat Sodexo să eficientizeze procesele repetitive cu RPA pentru a crește eficiența, viteza și acuratețea proceselor de business. Urmărim în continuare extinderea parteneriatului nostru și sprijinirea procesului de transformare digitală al Sodexo”, a declarat Dragoș Cățoiu, Head of Local Business NTT DATARomania.