Soluțiile românești AI care cresc veniturile din eCommerce cu până la 30%

Soluțiile AI Aqurate, ale platformei SaaS bazată pe inteligenţă artificială care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea automatizată a datelor, sunt de acum integrate în MerchantPro, cea mai populară soluție de eCommerce din România. Prin Aqurate Personalize, companiile de eCommerce își pot crește veniturile din comerț electronic cu până la 30%, prin recomandările personalizate de produse generate cu AI.

„Am pornit de la ideea de a eficientiza fiecare vizită pe site-urile eCommerce, prin afișarea automatizată pe baza Inteligenței Artificiale (AI) a recomandărilor de produse, axate pe comportamentul fiecarui vizitator. Cum costul de achiziție a clienților este din ce în ce mai mare pentru magazinele online, le venim în ajutor cu această soluție, pentru a le ajuta să fie cât mai profitabile”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator, Aqurate.

Eficiența Aqurate, platformă evaluată la 4.000.000 de euro, a fost demonstrată și de finanțarea de succes din 2022, dar și de adopția tot mai crescută, în rândul magazinelor online. Prin integrarea cu MerchantPro, platformă esențială pentru eCommerce-ul românesc, fac un pas natural în strategia de a ajunge mai aproape de afacerile online și de a fi și mai ușor de accesat.

MerchantPro este cea mai populară soluție SaaS de eCommerce din România. Cu peste 15 ani de experiență, platforma a făcut zona de eCommerce tot mai accesibilă și permite oricărui comerciant să dezvolte o afacere online stabilă și eficientă.

Prin colaborarea Aqurate cu MerchantPro, magazinele online au acces la o integrare rapidă, cu un singur click, cu Aqurate Personalize – motorul eficient de recomandări de produse bazat pe inteligență artificială.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30%, prin recomandările de produse generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Prin folosirea Aqurate în platforma MerchantPro, utilizatorii pot activa variate tipuri de recomandări de produse, ce pot fi afișate pe pagina de produs sau în pagina coșului de cumpărături, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență personalizată de achiziții online.

De asemenea, utilizatorii pot folosi recomandările de produse pentru a-și personaliza mesajele din newsletter, pentru o mai bună retenție a clienților.

Citește mai multe despre soluția Aqurate din articolul nostru.

 



Citeste si