Spațiul NOD Makerspace la răscruce: campania „100 pentru NOD” poate fi salvarea. Designerii pun la licitație creațiile lor pentru a strânge fonduri

Asociația Nod makerspace, ecosistem al oamenilor creativi, makerspace, spațiu de co-working și evenimente, lansează campania 100 pentru Nod pentru a susține continuitatea spațiului Nod makerspace.

Campania 100 pentru Nod reprezintă licitația a 100 de obiecte de design - ediție limitată, servicii, experiențe ale membrilor și prietenilor Nod makerspace. Campania se desfășoară între 13 octombrie și 31 decembrie 2020. În fiecare săptămână, se desfășoară câte 5-7 licitații și se încheie licitările anterioare.

În cinci ani, Nod makerspace a devenit locul de joacă al arhitecților, artiștilor, inginerilor care construiesc obiecte de design - de la aeroplane, la lămpi, la viziere și mânere speciale pentru protecție anti COVID-19, locul unde se nasc inițiative civice pentru oraș și spațiul de coworking care a primit distincția de cel mai bun spațiu de muncă din partea Central European Startup Awards, patru ani la rând.

Poți găsi obiectele și serviciile puse la licitație pe site-ul makershop.ro, unde sunt listate deja câteva licitații active. 

Găzduiește în jur de 40 de startup-uri și aproape 100 de antreprenori și freelanceri, printre care specialiști PR & comunicare, branding, graphic designers, electroniști, ingineri IT, artiști, makeri „de toate felurile”.

Criza în care ne aflăm reprezintă o lovitură puternică în economia românească, iar printre domeniile afectate considerabil se află industriile culturale și creative.

Încă de la înființare, Nod makerspace s-a poziționat ca un centru pentru industrii creative, și-a construit activitatea în jurul și pentru acestea. Nod makerspace, ca și entitățile aflate sub acoperișul acestuia au fost afectate de această criză, fiind bazate pe lucratul împreună, atât ca filosofie de muncă, cât și ca sursă de venit.

Campania 100 pentru Nod susține comunitatea creativă locală, meșteșugul, designul de produs, atelierele, producătorii și antreprenorii.

Tamina Lolev, co-fondator Nod makerspace a spus că “100 de oameni și-au unit forțele și și-au pus la licitație produsele și serviciile pentru ca Nod să continue să fie locul de întâlnire și de sprijin pentru industriile creative.”

Florin Cobuz, co-fondator Nod makerspace transmite un mesaj important al campaniei: “Credem că aceasta nu este doar o licitație pentru viitorul Nodului. Este un test de solidaritate cu industriile creative. Licităm viitorul creatorilor locali și, deși trăim vremuri complicate, avem încredere în solidaritate și în puterea luiîmpreună

Pe www.makershop.ro sunt mai multe detalii.



Citeste si