SPLASH, cel mai nou jucător de ride sharing, lansat de un startup românesc

Start-up-ul românesc SPLASH Mobility a adăugat, la finalul acestui an, serviciul de ride-hailing în portofoliul de soluții de transport alternativ, după 4 ani pe piața închirierii de trotinete. SPLASH devine, astfel, încă un jucător pe această piață, pe lângă Uber sau Bolt.

Cu o investiție estimată la peste 1 milion de euro în primul an, SPLASH țintește să ajungă la 50.000 utilizatori activi doar pe serviciul de ride-hailing, până la finalul lui 2023.

Lansarea serviciul de ride-hailing vine ca răspuns la nevoile și problemele actuale ale pieței de transport alternativ din România, precum și ca urmare naturală a dezvoltării brandului de închiriere de trotinete. 

Serviciile de ride hailing sunt oferite prin aceeași aplicație folosită pentru închirierea trotinetelor, sub numele Splash – Smart Rides, având 100.000 de utilizatori activi și aproape 150.000 de descărcări. 

Brandul colaborează deja cu peste 2.000 de șoferi în București, dar și în alte orașe, precum Bacău, Constanța și Cluj, fiind în plin proces de dezvoltare a bazei de șoferi în toată România.Flota SPLASH are, în prezent, peste 1000 de trotinete electrice.  

”Vorbim de o piață unde contactul se face direct între client și partener, dar asta nu înseamnă că pentru integratorul de soluții, adică aplicația de ride-sharing, nu există responsabilitate. Nu putem controla 100% ce se întâmplă, dar ne dorim să aducem plus valoare față de jucătorii existenți pe piață prin ascultarea activă a problemelor clienților noștri și suport pentru rezolvare, un proces de selecție și control mai bine pus la punct, dar și pentru șoferi, prin comisioane mai mici și campanii de susținere”, a declarat Cosmin Doroftei, cofondator & CEO SPLASH. 

 

 



Citeste si