Startup-ul Beesers vizează o investiție de 500.000 de euro, la o lună după lansare

Startup-ul Beesers, prima aplicație mobilă care facilitează livrarea serviciilor medicale la domiciliu, dorește să obțină în acest an o investiție de 500.000 de euro, la o lună de la lansare, pentru a crește mai rapid.

Beesers, aplicația care oferă pacienților soluții și servicii integrate adaptate nevoilor prin furnizarea de consultații și tratamente specializate la domiciliu, are planuri de extindere rapide, după un răspuns favorabil al pieței din România. La doar o lună de la lansare, compania Beesers și-a extins bugetul de investiții pentru 2021, la 500.000 de euro, în contextul unei cereri foarte mari generată și de contextul COVID 19.

Conform raportului publicat de Consiliul Concurenței, în 2019, între nevoia estimată și numărul total de pacienți care aveau nevoie de astfel de servicii, exista o acoperire generală de 7,9 %. Contextul pandemiei a făcut însă ca piața să se confrunte cu o creștere a numărului de bolnavi care au nevoie de îngrijiri medicale la domiciliu, procentul celor care beneficiază de acestea fiind în continuare foarte mic, mai ales din cauza accesibilității greoaie.

Beneficiile Beesers pentru pacienți sunt nenumărate, începând cu posibilitatea ca programările consultațiilor/tratamentelor să fie efectuate și de către persoanele care nu locuiesc în același oraș sau țară pentru pacienții aflați în România (de exemplu, părinții sau bunicii cărora compania dorește să le asigure suport medical specializat) și ajungând până la funcția care îi oferă pacientului ocazia de a-și alege cadrul medical în funcție de experiența acestuia, dar și de ratingurile anterioare acordate de alți beneficiari.

Cel mai nou mecanism disponibil în platformă este rezervarea multiplă, care permite pacienților aflați sub tratament să își rezerve printr-o singură programare un pachet de servicii (de exemplu, un pachet de 10 perfuzii).

„Contextul incert generat de pandemie, mobilitatea limitată, dorința de a diminua cât se poate de mult interacțiunea fizică cu un număr mare de persoane, mai ales pentru cei cu grad mare de risc, lipsa timpului și nevoia din ce în ce mai acută a pacienților care au nevoie de servicii medicale la domiciliu, m-au determinat și încurajat să pun bazele primului start-up menit să ofere clienților consultații și tratamente în mediul familial. Aplicația funcționează extrem de simplu, oferind posibilitatea de a alege, în funcție de locație și clinicile partenere din orașul respectiv, o zi și o oră pentru programarea serviciilor medicale în confortul propriei case. Beesers se adresează atât utilizatorilor care vor să rezerve servicii pentru o perioadă mai lungă, cât și pentru cei care au nevoie de un  tratament singular, dar într-un timp scurt. Beneficiile principale ale clinicilor înscrise în aplicație sunt promovarea și, evident, o sursa suplimentară de venit pentru cadrele medicale. Ne dorim să creăm o comunitate sigură și eficientă în care utilizatorii să poată accesa servicii medicale în mediul familial cu garanția că sunt în siguranță, personalul medical fiind acreditat de Ministerul Sănătății. Deocamdată activăm în trei orașe – București, Târgu Mureș și Brașov, dar avem cereri și din alte localități care vor fi implementate cât de curând.” , spune Ovidiu Tuduruță, founder Beesers.

Toți colaboratorii înscriși în platformă sunt acreditați de Ministerul Sănătații și au experiență semnificativă în mediul de stat sau privat. În mai puțin de o lună de la momentul lansării aplicației, în portofoliul Beesers se regăsesc servicii oferite de: Men Sana Tech, Top Med Assistance, Sweet Medical Care, Exigent Med Help, Kineto Mobil Clinic.

“Datorită înțelegerilor avantajoase cu clinicile partenere care au înțeles, la fel ca noi, greutățile cu care se confruntă întreaga societate în acest context al pandemiei, ne-am permis deja și implementarea unor programe de loializare pe bază de comision și vouchere adresate atât pacienților, cât și cadrelor medicale. ”, spune Ovidiu Tuduruță, founder Beesers.

Aplicația poate fi descărcată din Google Play sau App Store, iar pentru a o accesa, utilizatorii trebuie doar să își creeze un cont. Mai departe pot alege din listă serviciul de care au nevoie și furnizorul dorit, având posibilitatea de a stabili ora și data prestării serviciului în cazul în care se dorește achiziția după consultarea costului serviciului. Ulterior, fiecare pacient va primi notificări despre statusul comenzii pe telefon.



Citeste si