Startup-ul easySales integrează Decathlon în platforma sa de ecommerce

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales integrează marketplace-ul Decathlon și deschide clienților săi accesul la 12 piețe europene.

„Ne continuăm expansiunea și avansăm într-unul dintre domeniile care cresc spectaculos de la an la an, segmentul de Sport și Aer Liber, iar partenerul natural pentru această evoluție este Decathlon. Prin integrarea noului marketplace, deschidem drumul pentru accesul la 12 piețe europene pentru fiecare utilizator easySales”, declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Decathlon a lansat primul marketplace online dedicat exclusiv sportului din România și își propune colaborări cu peste 200 de parteneri locali și peste 50,000 articole disponibile până la final de 2022. Compania încheie în fiecare săptămână noi colaborări prin care extinde gama de produse din marketplace.

„În ultimii ani, mediul digital s-a dezvoltat, iar vânzarile online decathlon.ro s-au triplat. Am remarcat un interes tot mai crescut pentru anumite sporturi, iar asta ne-a determinat ca, prin intermediul marketplace-ului decathlon.ro, să completăm oferta existentă de produse. Ne dorim să dezvoltăm parteneriate de lungă durată cu vânzători de produse sportive din România, iar parteneriatul cu EasySales ne va ajuta să integrăm și sincronizăm rapid oferta sportivă pe decathlon.ro, pentru a continua să facem sportul accesibil”, adaugă Ioana Anghel, Marketplace Leader, Decathlon România.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de coechipieri în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.

easySales a primit o finanțare de 337.00 de euro prin platforma SeedBlink anterior.

Soluția easySales este prezentă în Bulgaria și deja lansată în Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe. Unas, Shoprenter, Bilingo, eMag, Szamlazz și Vivre sunt partenerii din Ungaria deja integrați. Afacerile online pot accesa deja și programe de creștere a vânzărilor pe eBay, prin colaborarea cu easySales.

easySales include deja, în portofoliu, platforme naționale și regionale precum eMag, Vivre, Doraly, Cel, Elefant, Okazii, OLX și TeamDeals. Compania își concentrează, din acest an, eforturile pe integrarea internațională cu marii jucători globali: Amazon, Etsy, Zalando.



Citeste si