Tabăra Startup Your Life – Bogdan Georgescu, Bookster: pornește de la client și nu de la produs

Până să fondeze biblioteca Bookster, Bogdan Georgescu le-a cam făcut pe toate. A lucrat inclusiv ca șofer sau zugrav. Și-a câștigat experiența de business și chiar de antreprenor, pe alocuri, la conducerea firmei de consultanță imobiliară Colliers International, unul dintre cei mai cunoscuți jucători de pe piață, acolo unde a lucrat mai mult mult de 14 ani.

Acum 5 ani, după ce a renunțat la corporație, a decis să pună bazele propriului startup. A ales să facă o bibliotecă chiar pentru corporatiști, poate deloc uimitor, pentru că și-a dorit să ”inspire oamenii să își descopere visele și să le atingă”, după cum spune chiar el. În prezent, Bookster a strâns laolaltă o comunitate de peste 45.000 de cititori, angajați din mai mult de 400 de companii de top din țară, și a ajuns la aproape 1,5 milioane de împrumuturi.

Bogdan Georgescu va veni în tabăra de antreprenoriat Startup Your Life, pe care o organizăm în perioada 17-20 mai la Poiana Brașov, pentru a povesti, într-o sesiune inspirațională menită să te motiveze, despre experiențele de business și de viață pe care le-a acumulat.

”Am învățat că oamenii sunt diferiți și, pentru a avea succes, este important să îți asculți clienții cu adevărat. Nu este ușor să scăpăm de mentalitatea <știm noi mai bine ce vrea clientul și fără să îl întrebăm>, dar pare că am făcut progrese în ultimul timp”, spune Bogdan Georgescu.

Am învățat că oamenii sunt diferiți și, pentru a avea succes, este important să îți asculți clienții cu adevărat

De altfel, sfatul său este extrem de simplu și direct: pornește de la nevoie și client și nu de la produs. ”Caută să validezi cât mai repede ipotezele care te vor ajuta să definești corect cine sunt clienții cărora li se adresează produsul/serviciul tău și să confirmi nevoia pe care o rezolvi”, ne îndeamnă Georgescu.

Pe lângă hotărârea de a construi un model de business unic în lume, Bogdan ne învață că, în antreprenoriat, lucrurile nu se desfășoară mereu așa cum îți dorești. Sau cum planifici. Este important, însă, să știi cum să te repliezi pentru a-ți structura business-ul în funcție de ceea ce se ivește într-un anumit moment. Acum, la 5 ani de la momentul în care a fondat propria afacere, Bogdan recunoaște că ar face shimbări pe ici, pe colo. Cum ar fi, de exemplu, să angajeze mai devreme specialiști care să-l ajute la dezvoltarea afacerii și să investească mai mulți bani în vânzări.

Cumpără un bilet la tabăra Startup Your Life de aici. Dacă ai ajuns în acest articol, dă click pe acest link și ai o reducere de 25%.

Mi-ar fi plăcut să mi se spună că este mai important să ajungem la pragul de sustenabilitate mult mai repede, în loc să investim resursele, și așa puține, în activități fără impact direct în creșterea numărului de clienți”, afirmă fondatorul Bookster.

Vino în tabăra Startup Your Life, pe care o organizăm între 17 și 20 mai la Poiana Brașov, ca să afli mai multe despre cum să construiești o afacere durabilă, dar și să te inspiri de la antreprenori cu vechime.

Află cinci lucruri pe care le vei putea învăța la Startup Your Life și rezervă-ți un bilet.

Citește și despre cum Andrei Dumitrașcu, CEO Breslo.ro, a renunțat la o carieră în corporație pentru a se alătura unui startup.

Cumpără un bilet în cadrul taberei și vei învăța, printre altele, cum să construiești un model de business (workshop ținut de Alex Ion, fondator al Nexus Gaming, cel mai mare business de gaming în momentul de față din România), cum să găsești piața potrivită (la tabăra de antreprenoriat Startup Your Life, Adrian Cernat, fondator al SmartDreamers, una dintre cele mai importante platforme de joburi și marketing pentru joburi din România, vorbește despre product market fit, adică găsirea pieței potrivite și strategiile prin care ajungi la un public surprinzător, pe care poate nici nu l-ai luat în calcul), sau cum să te promovezi online (Gabriela Bejan, specialist marcom și fondatoarea agenției de digital marketing Digital Tailors, ea va va vorbi despre cum să te promovezi în online și să obții rezultate. Nu inspirațional, ci pe cifre exacte și strategii).



Citeste si