Tellur lansează Re.Fresh, program de Pick-up & Return personalizat

Tellur, brandul românesc deținut de compania ABN Systems International, distribuitor de accesorii telecom și entertainment, deschide platforma Tellur Club cu un prim program - Re.Fresh, ce are ca scop ușurarea comunicării și a serviciilor post vânzare.

Noul serviciu dedicat consumatorilor de produse Tellur este disponibil în platforma Tellur Club, platformă ce va aduce programe personalizate prin care brandul se poate implica activ și răspunde rapid oricărei întrebări, nelămuriri sau situații întâmpinate. Tellur Club este creat din dorința de a răspunde cerințelor și feedback-urilor comunității într-un mod centralizat și este materializarea uneia dintre cele mai importante valori ale brandului, aceea că nevoia consumatorilor stă la baza acțiunilor, produselor și serviciilor dezvoltate.

Membrii Tellur Club au acces exclusiv la secțiunea Re.Fresh, un program tip Pick-up & Return. Astfel, utilizatorul poate să ceară suport, investigarea, repararea sau chiar înlocuirea produsului prin intermediul formularului de contact, fără să fie nevoit să contacteze magazinul din care a făcut achiziția. În situația în care este nevoie de schimbarea produsului, Tellur va trimite prin curier un produs nou pentru înlocuirea celui defect, în termen de 24-48 de ore. Costurile transportului vor fi suportate de către brand în baza dovezii achiziției produsului (certificat de garanție, bon fiscal, factură). Produsele care nu se mai regăsesc în portofoliul actual vor fi înlocuite cu unele similare sau superioare.

Serviciul este disponibil pe teritoriul României și va fi implementat în toate țările în care brandul este localizat prin intermediul partenerilor regionali.

„Una dintre prioritățile noastre este ca experiența cu brandul și produsele Tellur să fie una pozitivă. Deși rata de produse defecte este foarte mică, prin programul Re.Fresh ne dorim să arătam că suntem aproape de clienții noștri și încercăm să îi ajutăm să treacă mult mai ușor peste astfel de situații neplăcute.

Pentru companie, această platformă este doar primul pas în lungul drum pe care îl avem de străbătut pentru a câștiga încrederea clienților. Tellur Club se va extinde și cu alte servicii printre care EX.TEND – serviciu de extindere a garanției și BE.LOYAL – secțiunea de loializare.” a declarat George Barbu, CEO Tellur.

Produsele sunt disponibile pe piața din România prin intermediul partenerilor din retail, cât și în online, dar și în afara țării: Turcia, Israel, Germania, Franța, Italia, Marea Britanie, Spania, Polonia, Grecia, Moldova, Bulgaria, Macedonia, Albania, Croația, Kosovo, Ungaria și Africa de Sud, prin intermediul partenerilor locali și prin platforma Amazon.



Citeste si