UPC își schimbă logo-ul și vine cu un nou pachet pentru clienți

Din luna septembrie, UPC România are o nouă identitate vizuală şi un nou slogan: “Bucură-te de fiecare moment”.

Campania adresează multiplele schimbări în stilul de viață al consumatorilor și în interacțiunea lor cu tehnologia.

Compania lansează şi o nouă promisiune pentru clienţi - Happy Home - care reuneşte cele mai noi tehnologii şi servicii digitale ale UPC ce conectează întreaga casă: viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experienţă Wi-Fi cu modemul Connect Box şi experienţa de televiziune de ultimă generaţie oferită de platforma Horizon.

Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă. Noul concept de magazine va fi prezent, începând cu luna septembrie, în magazinele UPC din orașele mari – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Ploiești urmând ca până la finalul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeași identitate vizuală.

UPC România introduce și noile pachete de servicii Happy Home - cu prețuri începând de la 49 lei - care conectează toată casa: cu viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, Wi-F rapid cu Connect Box și programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu funcția Replay. Mai multe detalii despre noile oferte pot fi accesate pe www.upc.ro



Citeste si